Фото: Твоя МАШИНА
Сьогодні мало хто дивується, що навіть дорогий автомобіль при лобовому ударі буквально складається гармошкою. Та ще у 1937 році цю ідею запропонував молодий інженер Бела Барені. Він працював у Mercedes-Benz і стверджував: авто має не лише тримати удар, а й грамотно поглинати його. Через два десятиліття його теорія втілилася у серійну модель Mercedes-Benz W111 Fintail. Саме цей седан став першим з так званими зони змінної жорсткості – передня і задня частина машини мнуться, а жорсткий середній відсік зберігає життя пасажирів, пише SlashGear.
Суть проста: під час зіткнення частина металу зминається під контрольованим навантаженням. Чим довше триває момент удару, тим менше сили доходить до людини в салоні. У випадку жорсткої рами ударна енергія йде безпосередньо у тіло пасажирів – наслідки катастрофічні.
Відомо, що точні схеми зон м’яття – комерційна таємниця виробників. Використовують різні типи сталі, сплави й навіть пластик. Ці елементи працюють у тандемі з іншими системами: подушками безпеки, ременями, кермом, що складається, аби не пробити грудну клітку. Саме набір технологій, а не окрема деталь, дає шанс вийти з авто після удару на власних ногах.
Автослюсар Володимир з Києва, коментуючі цю інформацю для видання «Твоя МАШИНА», додає: «Коли ми читаємо новини про аварії, де пасажири лишилися живими після жахливого зіткнення, то в цьому заслуга не лише ременя чи подушки. Без зон м’яття такого результату не було б».
Тож наступного разу, коли ви побачите, як розбитий капот згорнутий у гармошку, пам’ятайте – саме цей метал прийняв на себе силу, яку інакше відчув би водій.
Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…