Сучасні машини мають безліч електронних помічників. Вони справді полегшують поїздку, але інколи створюють хибне відчуття безпеки. Найчастіше це проявляється у питанні фар – багато водіїв сліпо довіряють датчику світла, пише Interia.
Правила прості: вдень можна їхати на денних фарах лише за хорошої видимості. Як тільки починається дощ, сніг або туман – потрібно вмикати ближнє світло. Денні фари горять лише спереду, а ззаду авто залишається темним. У дощ таких машин майже не видно, кажуть експерти.
Проблема у тому, що датчик світла реагує тільки на рівень освітлення. Він спрацює, якщо стемніло від хмар, але не відреагує на зливу. Водій думає, що все під контролем, а насправді їде з невидимим заднім ходом. Саме тому інспектори не раз зупиняли таких «невидимок».
Експерти ж підкерслюють, що використання ближнього світла в дощ – не формальність, а питання життя. Особливо, коли йдеться про заміську трасу, де швидкість руху висока.
Щоб уникнути проблеми, варто вручну перевести перемикач у режим ближнього світла, щойно починаються опади. Автоматична система зручна, але вона не розуміє, наскільки слизька і небезпечна дорога. Водій має думати сам.
Пам’ятайте: правильні фари у дощ – це не лише про штраф, а про вашу безпеку та безпеку тих, хто їде поруч.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…