Фото: Твоя МАШИНА
Українські водії щороку витрачають час і гроші на сезонну заміну шин. Одні ставлять літні та зимові комплекти, інші беруть всесезонку, сподіваючись зекономити. І тут виникає запитання – коли купувати таку гуму, щоб вона прослужила довше і не втратила безпеки?
Майстер шиномонтажу з 15-річним досвідом Андрій К. пояснив у коментарі для видання «Твоя МАШИНА», що найкраще брати всесезонні шини наприкінці літа – на початку осені. За його словами, «якщо купити їх навесні, то до першого снігу вони вже частково зносяться, і в ожеледь поведуть себе гірше». Він додав, що різниця у висоті протектора між зимовими та всесезонними помітна: останні стираються швидше, особливо на гарячому асфальті.
Є й інший нюанс – самі шиномонтажники часто не радять таку гуму. Чому? Бо втрачають заробіток на дворазовій сезонній зміні. Деякі клієнти навіть чули фразу «шина на всі сезони – значить погана завжди». Частково це перебільшення, але випадки невдалої покупки справді бувають. Особливо, якщо брати дешеві бренди або стару продукцію з низькою якістю.
Автослюсар Ігор С. з Полтави наводить приклад з власної практики:
«Мій знайомий поставив бюджетну всесезонку навесні. До грудня протектор стерся настільки, що машина ковзала на кожному повороті. Потім він перейшов на дорожчі моделі – і результат став зовсім іншим».
Ще одна порада експерта – не відкладати покупку до кінця вересня. В цей час на станціях вишикуються черги, бо водії масово перевзуваються у зимові комплекти. А замовити доставку потрібного розміру в останній момент буває складно.
Отже, найзручніше придбати комплект у серпні чи на початку вересня. Так водій встигне обкатати гуму в теплий сезон і спокійно заїхати в зиму без зайвих витрат та ризиків.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…