Сьогодні чотири сріблясті кільця Audi відомі кожному. Але їхня історія почалася задовго до появи системи Quattro. Логотип з’явився ще у 1932 році і символізував злиття чотирьох компаній: Horch, Audi, DKW та Wanderer, нагадує Jalopnik.
Засновником цієї історії став інженер Август Хорьх. Наприкінці XIX століття він працював у Benz, а згодом відкрив власну фірму Horch. Після конфлікту з радою директорів у 1909 році залишив підприємство і заснував нову компанію – Audi. Назва була грою слів: «Horch» німецькою означає «слухати», а латинською це «Audi».
У 1928 році справи Audi погіршилися. Компанію придбав данський промисловець Йорген Скафте Расмуссен, власник DKW. А ще через чотири роки, за наполяганням Державного банку Саксонії, створили концерн Auto Union. Четвертим учасником став Wanderer. Банк отримав 80% акцій і фактично керував другим за розміром автовиробником Німеччини.
Це було не просто злиття. У Саксонії хотіли укрупнити галузь, зробити виробництво стабільним. І саме тоді народилися чотири кільця, які сьогодні сприймають як символ єдності і сили бренду.
Успіх Auto Union швидко проявився на трасах. Команда з болідами, спроєктованими Фердинандом Порше, вже у 1934 році виграла Гран-прі Німеччини. А в 1936-му Бернд Роземайєр став героєм сезону, здобувши три перемоги в чемпіонаті Європи.
Війна зруйнувала ці досягнення. Підприємства в Цвікау перейшли під контроль Червоної армії, заводи розібрали і відправили до СРСР. Гоночні машини теж опинилися в Москві, де їх використали як базу для створення радянського спорткара.
У Західній Німеччині Auto Union відродився у 1945 році. Спершу контроль над компанією отримав Daimler-Benz, але вже у 1964-му Volkswagen викупив контрольний пакет. Через кілька років, після злиття з NSU, на ринку знову з’явилася марка Audi.
Volkswagen зробив ставку на ім’я Audi, але зберіг чотири кільця. Це був вдалий хід, адже логотип ніс у собі тяглість та історію, яка й досі відчувається.
Сьогодні емблема Audi виглядає як стильний знак. Але її коріння – це історія амбіцій, банкрутств, воєн і нових шансів, які змінювали європейський автопром у ХХ столітті.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…