Після вердикту про підписання законів, зміниться ціна і правила користування євромашинами, пише Твоя МАШИНА.
Незважаючи на заборону Угоди про асоціацію з ЄС, депутати дозволили ввозити в Україну машини з еко стандартом нижче Євро-5 і старше п’яти років, а також знизили вартість акцизу для б/у авто.
Кожен водій, який купує б/у машину, повинен буде заплатити за її вік. Якщо раніше цей показник був стабільним для різних груп віку, то тепер вважається кожен рік її експлуатації.
Хоча правила посилилися, але розмитнити машину з ЄС все ж дешевше, ніж купити нову з реєстрацією в Україні.
У нововведення також є пільговий період, який дозволяє протягом 90 днів після вступу закону в силу, заплатити всього 50% вартості платежу. Протягом 180 днів без штрафів розмитнити за повну вартість.
Але якщо прострочити процедуру на 10-20 днів, доведеться заплатити 8500 грн, за 20-30 днів – 85 тис грн, а за нерозмитнену машину більше 30 днів або зовсім не зареєстровану доведеться сплатити 170 тис гривень.
Навіть якщо закон виглядає не страшно, але у нього є “підводні камені”: тепер доведеться отримувати право власності від іноземного власника, а також заборонено використовувати євроавто в комерційних цілях (таксі, вантажоперевезення) зі штрафом в 34 тис грн.
“Стати законним власником” евробляхи “все ще складно. Якщо Кабмін не прийме постанову, що дозволяє розмитнити таке авто на митній території України (в присутності продавця), то для цього треба буде вивозити її за кордон. Там шукати продавця (фірму або фізособу), укладати з ним нотаріально завірений договір купівлі-продажу або дарування, отримувати документи про зняття з обліку і лише після цього ставити машину на облік в Україні. Все це спричинить значні додаткові витрати“, – розповів Олег Назаренко, гендиректор ВААІД.
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…
Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…
Час від часу українські водії зтикаються з проблемою, коли двірники починають залишати на лобовому склі…
Корозія - біда, яка рано чи пізно торакається кожного автомобілю. Не в останню чергу вона…
Переважна більшість угод по купівлі автомобілів в Україні укладається щодо вживаних авто. Головним фактором при…