Якщо придивитись до заднього скла будь-якої машини, то можна помітити тонкі горизонтальні лінії. Дехто думає, що це елемент дизайну, але насправді вони мають цілком конкретну функцію, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Ці лінії – частина системи обігріву. Усередині скла проходять тонкі металеві нитки, які підігрівають поверхню, коли водій натискає кнопку з піктограмою вікна зі стрілками. Енергія від бортової мережі подається на ці доріжки, і вони рівномірно нагрівають скло, розтоплюючи лід чи усуваючи запотівання.
Автомеханік із Києва Олег Сич розповідає: «Якщо лінії на склі обірвані або частково стерті, прогрів буде нерівномірним. Через це можуть залишатись замерзлі ділянки або плями, які погіршують видимість». За його словами, дроти дуже тонкі, тому шкребком їх краще не чіпати, особливо металевим.
Обігрів заднього скла не просто комфортна опція. У вологу чи холодну погоду вона впливає на безпеку. За запітнілого чи обмерзлого скла водій гірше бачить автомобілі позаду, а це може стати причиною аварії.
Деякі виробники, як-от Toyota чи BMW, зараз додають подібні нагрівальні елементи і на дзеркала чи навіть переднє скло. Принцип роботи той самий: тонкі нитки розігрівають поверхню, відновлюючи огляд.
Інженер-електрик Сергій К. пояснює: «Це проста, але ефективна система. Споживання струму мінімальне – зазвичай до 10 ампер. Проте якщо ввімкнути обігрів надовго без потреби, він може посадити акумулятор, особливо взимку, коли напруга нижча».
Тож наступного разу, коли натиснете кнопку обігріву заднього скла, згадайте: ті непомітні смужки рятують вас від зайвих маніпуляцій з ганчіркою й дають змогу чітко бачити те, що відбувається позаду.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…