Іноді водії опиняються у безглуздій ситуації: ключі залишилися в салоні, а машина зачинилася. Панікувати не треба – існує кілька методів, які допоможуть повернути доступ. Але кожен має свої ризики, попереджають експерти, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА».
Майстер із київського СТО Сергій Гречаний каже, що спершу слід перевірити очевидне:
«Буває, водій забув про запасний ключ у родича або в бардачку іншого авто. Якщо ні – викликайте фахівців із відкриття авто. Це обійдеться дешевше, ніж потім міняти замок або скло».
Найпоширеніші методи
Якщо чекати майстра нема часу, деякі способи можна спробувати самостійно. Один із них – віджати край дверей пластиковим клином і просунути металевий гачок, щоб натиснути на кнопку склопідйомника або відкрити ручку. Але варто діяти обережно, щоб не пошкодити фарбу.
Другий варіант – мотузка з петлею. Її просовують у дверну щілину, підчіплюють за фіксатор замка і тягнуть. Метод старий, але працює тільки на авто з механічними блокіраторами, наприклад, старих ВАЗ чи Daewoo.
Дехто намагається залізти через багажник. Якщо там є доступ до салону, це справді може стати виходом. Але треба пам’ятати про сигналізацію – вона може спрацювати і налякати сусідів.
Як крайній захід – розбити скло. Експерт із безпеки транспорту Андрій Куліш радить перед цим оцінити наслідки:
«Скло коштує від 3000 гривень, замок – удвічі менше. А ще після ремонту треба буде подбати про захист авто від злому».
Що робити в Україні
В українських умовах багато водіїв звертаються до мобільних сервісів, які відкривають авто без пошкоджень. Наприклад, у Києві такі послуги коштують від 1000 до 2000 гривень залежно від марки машини. Фахівці користуються спеціальними наборами, схожими на ті, що застосовує поліція.
За даними МВС України, близько 30% викликів патрульних, пов’язаних із «зламаними» авто, виявляються банальним забуттям ключів. У таких випадках поліцейські радять не використовувати підручні предмети, щоб не пошкодити кузов.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…