Фото: Твоя МАШИНА
Якщо ви коли-небудь бачили на шині маленький зелений ковпачок, це не просто декоративна деталь. Як повідомляє портал Telegrafi, такий ковпачок означає, що в колесо закачано не звичайне повітря, а азот.
Азот у шинах використовують не перший рік. Його головна перевага – стабільність тиску. Повітря містить близько 78 % азоту, решта – кисень і водяна пара. Саме волога спричиняє коливання тиску при зміні температури. У азоті її майже немає, тому шина тримає тиск стабільніше.
Автослюсар Володимир Кравець додає, що така технологія зручна насамперед у спортивних авто та літаків.
«На звичайних дорогах різниця майже непомітна, але для трекових заїздів чи вантажівок, які багато їздять, азот має сенс», – пояснює він.
Утім, є нюанс: навіть якщо шину колись закачували азотом, поступово в ній опиняється і повітря – через підкачування на звичайних станціях. Тож зелений ковпачок не завжди гарантія, що всередині лише азот.
Поради водіям
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…