Фото: Твоя МАШИНА
Побачивши яму на дорозі, більшість водіїв інстинктивно тиснуть на гальма. Здається, що це безпечніше. Але насправді різке гальмування перед вибоїною може обернутися пошкодженням авто або навіть аварією.
Механік київського СТО Олег Демченко у коментарі видаанню «Твоя МАШИНА» пояснює:
«Коли водій натискає на гальмо прямо перед ямою, вага машини переходить на передню вісь. Колеса вдаряють у край вибоїни під більшим кутом і ризикують погнути диск або пробити шину».
За його словами, така ситуація особливо небезпечна для машин із низьким кліренсом і старими амортизаторами.
Дослідження британської організації RAC Foundation показало, що різке гальмування на розбитій дорозі підвищує ризик втрати контролю над автомобілем майже вдвічі. Авто ніби «клює носом», і якщо одне з коліс потрапляє у глибоку яму, машину може різко відвести убік.
Професійні гонщики радять інакше. Якщо побачили яму запізно – не гальмуйте, а трохи додайте газу, щоб зменшити навантаження на передню підвіску. Авто проскочить вибоїну за інерцією, а удар буде м’якшим. Втім, цей прийом вимагає досвіду й твердої руки на кермі.
Експерт із безпеки водіння Ігор Лисенко додає:
«Якщо ви не впевнені у своїй реакції, краще об’їхати яму або знизити швидкість завчасно. Найгірше – різко гальмувати прямо перед нею».
Поради водіям
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…