Фото: Твоя МАШИНА
Смартфон у машині став такою ж звичною річчю, як ремінь безпеки. Але навіть дрібниця, як зарядка через прикурювач, може перетворитись на біду. Електрик СТО Олександр Вакуленко у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже, що більшість власників навіть не здогадуються, як часто шкодять і гаджету, і акумулятору.
«Коли люди вставляють дешевий адаптер у розетку, він може грітися. Один клієнт приніс після цього не тільки згорілий кабель, а й оплавлений пластик біля тунелю КПП», – розповідає майстер.
Проблема починається з неякісних адаптерів. Китайські копії без захисту можуть коротити й навіть спричинити займання. Експерти радять брати зарядки з сертифікацією CE або FCC. Їх можна знайти в офіційних магазинах – це убезпечить від перегріву.
Інша типова помилка – під’єднання без правильного перехідника. Бортова мережа авто видає 12 вольт, тоді як смартфону потрібно 5. Якщо кабель чи адаптер не розрахований на зниження напруги, ризикуєте спалити контролер живлення.
Ще одна пастка – дешеві кабелі. Вони часто мають тонкі жили, які швидко гріються. Звідси – нестабільне заряджання, перебої з сенсором, а згодом і поломка гнізда USB.
Не менш поширена помилка – залишати телефон на зарядці після зупинки двигуна. Це розряджає акумулятор авто, особливо взимку. Коли батарея старіє, навіть кілька годин такого «висіння» можуть не дати завести мотор зранку.
Поради для водіїв:
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…