Фото: Твоя МАШИНА
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила імпорту електричних автомобілів, які передбачають сплату податку на додану вартість в розмірі 20%. Це стосується не лише комерційної галузі, а й приватних покупців.
Голова фінансового комітету Ради Данило Гетманцев підкреслив, що наразі в Україні ще діє пільга на ввезення електрокарів, яка звільняє покупців від сплати ПДВ. Це стосується як імпорту, так і перепродажу «електричок» в Україні. Навіть якщо раніше ви ввезли в крану електрокар за пільговими умовами, його перепродаж буде оподатковуватись по новому.
Нардеп зазначив, що нові правила стосуються не лише легковиків, а й вантажних електрокарів, напівпричепів та електричних тягачів.
Таким чином у 2026 році розмитнення електромобілю вартістю 20 000 євро з батареєю 60 кВт-год враховуватиме: 60 євро акцизу і 4012 євро ПДВ (20% відсотків).
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…