Досвідчені автомобілісти знають, що головне в машині – це двигун. Якщо він ненадійний і часто ламається, то сенсу експлуатувати таке авто просто немає – всі гроші будуть йти на ремонт. Твоя МАШИНА дослідила відгуки власників та механіків зі стажем, визначивши ТОП-5 бензинових моторів, які важко «вбити». Вони легко проходить по 300 000 кілометрів і навіть більше без зайвого втручання.
Цей 1,6-літровий 115-сильний двигун дуже простий та невибагливий. Головне – вчасно міняти мастило. Даний агрегат встановлювали на Peugeot 301, 308 і Citroën C-Elysée.
Чули про такі моделі, як Logan, Duster і Megane? Ось на них ставили цей легендарний чавунний мотор. Єдиною особливістю є необхідність більш частої заміни ременю ГРМ.
2,5-літровий 200-сильний звір має ресурс до 500 000 кілометрів. Відомі моделі, що проходили з ним і більше. З часом починає «під’їдати» мастило, але загалом тримається впевнено десятиліттями.
Перші версії були настільки міцними, що ходять досі. Саме їх ставили на ті Polo, Rapid та Ibiza, які зарекомендували себе, як «невбивані». Потім надійність трохи погіршилась, однак мотор все одно залишався дуже витривалим.
Цей 120-сильний «атмосферник» мав заявлений ресурс від виробника близько 270 тисяч кілометрів, але проходив вдвічі більше. Головне, знову ж таки, не забувати вчасно міняти мастило та фільтри.
З приходом холодів деякі досвідчені українські водії почали використовувати бензин марки А92 замість звичного А95.…
Офіційний партнер японського автовиробника Nissan, компанія Red Hat, зазнав масштабної хакерської атаки. Як повідомляє Carscoops,…
Французький бренд Renault анонсував вихід оновленої версії популярного кросовера Duster. Як пише Carscoops, модель, яка…
Американський аукціон Bring a Trailer опублікував дані про новий цікавий лот, яким виявився Lada 2106…
З 1 січня в Україні набувають чинності нові правила ввезення автомобілів. Головною зміною для автовласників…
Проблема перегріву двигуна в дорозі є доволі поширеною, особливо, якщо машина стара і експлуатується під…