Фахівець з розвитку технологій Олексій Якубін розповів у ефірі Радіо Промінь, якими будуть авто за десять років, та якою буде картина попиту на автомобільному ринку.
За словами експерта, автомобільні бренди збережуть своє значення, передає Твоя МАШИНА.
«Інша справа, що, можливо, ми побачимо дещо нові бренди. Якщо дивитися на тенденцію, яка є зараз, то значна частина старих брендів або “помирають”, або перетрансформовуються і з’являються нові бренди в нових регіонах світу, наприклад, в Китаї. Бренди деякою мірою допомагають нам з вами економити час», – каже Якубін.
На думку експерта, найближчим часом ймовірна зміна природи власності — ріст попиту не на купівлю, а на оренду автомобілів. А з приводу підвищення попиту на електромобілі, нагадує, що електрокари були першими, їх пробували запускати ще до винайдення двигуна внутрішнього згоряння.
«Електрокари — можливо, але я не відкидав би ролі нафти. Думаю, що буде велика тенденція принаймні до гібридності, як мінімум. І другий нюанс. Зараз є інша тенденція: коли люди будуть думати: “А чи є сенс купувати автомобіль? Чи не можна взяти його в якусь довготривалу оренду?” Ця тенденція може тільки зростати. Думаю, що значна частина автомобільних концернів буде пропонувати людям просто брати авто в довгострокову оренду. А через 2–3 роки його змінювати на інший», — прогнозує Олексій Якубін.
Також він вважає, що керування автомобілями стане більш автоматизованим.
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…
Причинами ДТП, як відомо, можуть бути як об’єктивні, так і суб’єктивні фактори. Однак найчастіше до…