Склад «хімії», якою щозими поливають українські дороги, не залишає кузовним деталям авто жодного шансу: навіть невеликий скол перетворюється на руду пляму.
Шар фарби і лаку, що наносять на сучасний автомобіль, неймовірно тонкий: справа навіть не у вартості матеріалів, а в ціні електроенергії, необхідної для швидкого сушіння. Як результат – пошкодити кузовную деталь досить просто. Достатньо легкого контакту з гілкою або дрібного камінця, що вилетів з-під колеса. А потім приходить чергова зима і крихітний скол починає «цвісти».
У тому числі і з цієї причини вітчизняні автовласники не люблять мити машини. Тому що кожна мийка – справжнє випробування для їхньої психіки, адже після видалення шару бруду на кузові відкриваються сотні дрібних пошкоджень. Хоч щороку відправляй машину на повне перефарбовування! Найсумніше видовище – білі та сріблясті машини, які вже на другий рік експлуатації схожі на іржаві корита.
Щоб уникнути цього – придбайте баночку перетворювача іржі. Він не просто видаляє іржу, а й утворює захисний шар при контакті з корозією. На місці іржавої плями утворюється чистий скол, який при бажанні можна акуратно зафарбувати реставраційним олівцем.
Пам’ятайте: доглядати за машиною потрібно з перших кілометрів пробігу. Лише тоді вона відповість вам і вашому сімейному бюджету взаємністю.
Якщо на боковині колеса виросла пухлина – не тягніть. Це не дрібна вада, а сигнал…
Самостійна заміна свічок запалювання виглядає найлегшою операцією під капотом. Здається, зняв катушки, викрутив старі –…
Мало хто знає, але шини в автомобілі стираються не однаково. Іноді швидше ззаду, іноді –…
Нова машина зазвичай асоціюється з надійністю. Але ця ілюзія швидко розбивається, коли перші серйозні поломки…
У Renault вирішили не гнатися за модою на PHEV – тобто гібриди, які можна заряджати…
Porsche готує електричний Cayenne з акустичним сюрпризом. У салоні лунатиме звук бензинового V8, але через…