Categories: Статті

Як без проблем проїхати на авто 300 тисяч км

Ви ніколи не задумувались, чому таксисти, що працюють на тих же Volkswagen Passat і Skoda Octavia з пробігом понад 300 тисяч км, знизують плечима, коли їх запитуєш про проблеми з двигуном? Так буквально і кажуть: «А які проблеми»? Мало того, бачили ми і Ланос зі звичним 1,5-літровим двигуном і пробігом під 700 тисяч км, а його власник запевняв, що авто досі на ходу. У чому ж секрет довговічності таких авто?

Невже недорога іномарка, і настільки живуча? Після 300 тисяч км пробігу двигун не «їсть» мастило, не димить, має скромні витрати пального, та й взагалі працює справно, наче годинник. То у чому ж секрет? Що ж, давайте порівняємо режими роботи двигуна рядового цивільного автомобіля і автомобіля таксі.

Звичайний автовласник, який використовує свою автівку у великому мегаполісі, постійно стоїть в заторах, переміщується у рваному режимі, часто глушить двигун і також часто його заводить, роз’їжджаючи по місту по робочих справах або від магазину до магазину. Причому деякі поїздки бувають настільки короткі, що двигун не встигає вийти на свою робочу температуру в 90 градусів. Але ж для належного функціонування мотора (особливо при мінусових температурах, коли мастило підмерзло, а його плинність і змащувальні властивості ще не прийшли в норму), цей пунктик особливо важливий.

В таких режимах їзди господар авто майже не намотує пробіг, тоді як мотогодини в моторі його автомобіля, що працює в досить екстремальних умовах, спливають. А значить, мастило деградує швидше, втрачаючи свої змащувальні властивості. В результаті двигун позбавляється належної змазки. А далі маємо те, що маємо – підвищений знос агрегату і так далі…

А що ж таксисти? Таксисти їздять дуже багато. При цьому рідше стоять в заторах, адже добре знають, куди їхати, а куди краще не пхатися. Як правило, їхні переміщення містом відбуваються з більш-менш рівномірною швидкістю: ганяти, порушуючи ПДР, – собі дорожче. До того ж, на крейсерських швидкостях – найменша витрата палива. Зупиняються водії авто з шашечками лише для того, щоб посадити або висадити пасажирів. Та й глушать мотори своїх автомобілів виключно тоді, коли потрібно відійти до вітру або на АЗС. І то – не завжди.

Ось і виходить, що при великих пробігах двигуни автомобілів таксистів виглядають краще, ніж мотори автомобілів тих, хто приречений стояти в заторах, часто запускати-глушити двигуни і грати в світлофорні гонки.

Recent Posts

Що потрібно відключити в машині, яка застрягла в заметі

Кожен водій може зіткнутися з ситуацією, коли машина застрягла в снігу або бруду і не…

13.01.2025

П’ять марок автомобілів із найнадійнішими двигунами

Двигун в автомобілі - ключовий агрегат, від справності якого залежить ресурс транспортного засобу в цілому.…

13.01.2025

Заміна гальмівної рідини в автомобілі: як часто її потрібно виконувати

Гальмівна рідина, як і майже всі технічні рідини в автомобілі, має свій ресурс і в…

13.01.2025

Краще купувати з пробігом: 10 японських кросоверів, які найшвидше втрачають у ціні

Будь-який новий автомобіль з часом знецінюється. Це неминучий процес, проте деякі марки та моделі втрачають…

13.01.2025

Механік розповів, як неправильна зарядка вбиває акумулятор автомобіля

Будь-який автомобільний акумулятор має свій ресурс. Зазвичай АКБ розрахована на 3-5 років експлуатації, але нерідко…

13.01.2025

Кращі автомобілі на «механіці», які ще можна купити у 2025 році

Автоматична трансмісія майже повністю витіснила традиційну «механіку» на ринку. Знайти сьогодні новий автомобіль з МКПП…

13.01.2025