Ви ніколи не задумувались, чому таксисти, що працюють на тих же Volkswagen Passat і Skoda Octavia з пробігом понад 300 тисяч км, знизують плечима, коли їх запитуєш про проблеми з двигуном? Так буквально і кажуть: «А які проблеми»? Мало того, бачили ми і Ланос зі звичним 1,5-літровим двигуном і пробігом під 700 тисяч км, а його власник запевняв, що авто досі на ходу. У чому ж секрет довговічності таких авто?
Невже недорога іномарка, і настільки живуча? Після 300 тисяч км пробігу двигун не «їсть» мастило, не димить, має скромні витрати пального, та й взагалі працює справно, наче годинник. То у чому ж секрет? Що ж, давайте порівняємо режими роботи двигуна рядового цивільного автомобіля і автомобіля таксі.
Звичайний автовласник, який використовує свою автівку у великому мегаполісі, постійно стоїть в заторах, переміщується у рваному режимі, часто глушить двигун і також часто його заводить, роз’їжджаючи по місту по робочих справах або від магазину до магазину. Причому деякі поїздки бувають настільки короткі, що двигун не встигає вийти на свою робочу температуру в 90 градусів. Але ж для належного функціонування мотора (особливо при мінусових температурах, коли мастило підмерзло, а його плинність і змащувальні властивості ще не прийшли в норму), цей пунктик особливо важливий.
В таких режимах їзди господар авто майже не намотує пробіг, тоді як мотогодини в моторі його автомобіля, що працює в досить екстремальних умовах, спливають. А значить, мастило деградує швидше, втрачаючи свої змащувальні властивості. В результаті двигун позбавляється належної змазки. А далі маємо те, що маємо – підвищений знос агрегату і так далі…
А що ж таксисти? Таксисти їздять дуже багато. При цьому рідше стоять в заторах, адже добре знають, куди їхати, а куди краще не пхатися. Як правило, їхні переміщення містом відбуваються з більш-менш рівномірною швидкістю: ганяти, порушуючи ПДР, – собі дорожче. До того ж, на крейсерських швидкостях – найменша витрата палива. Зупиняються водії авто з шашечками лише для того, щоб посадити або висадити пасажирів. Та й глушать мотори своїх автомобілів виключно тоді, коли потрібно відійти до вітру або на АЗС. І то – не завжди.
Ось і виходить, що при великих пробігах двигуни автомобілів таксистів виглядають краще, ніж мотори автомобілів тих, хто приречений стояти в заторах, часто запускати-глушити двигуни і грати в світлофорні гонки.
Китайські автомобілі, завдяки своїм доступності та технологічності, користуються широким попитом по всьому світу. Україна не…
Якщо ви багато їздите машиною взимку, то варто подбати про те, що ваша машина мала…
Уряд Сполучених Штатів почав жорстко зачищати транспортну галузь від мігрантів. Одним з кроків стало масове…
Нова афера з продажем автомобілів шириться Україною, повідомляє Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації.…
Свого часу багато українців відмовлялись від купівлі кросоверів, побоюючись, що ці авто споживають забагато пального.…
Якщо ви хочете зекономити на придбанні автомобілю, то ймовірно будете шукати машину на вторинному ринку.…