Categories: Статті

Сталевий захист двигуна: чому його можна встановлювати не на всі автомобілі

Захист моторного відсіку – корисна річ для багатьох автомобілів. І неважливо, про яку саме машину йдеться – великогабаритний позашляховику, кросовер, седан або навіть малолітражку. Однак, не можна просто так взяти і встановити сталевий захист двигуна, адже подібна модернізація в кінцевому підсумку може вийти боком, привівши до вельми неприємних наслідків.

Сталевий захист двигуна здатна вберегти піддон мотора, а також коробку передач від сильних ударів і наступних пошкоджень. Сьогодні на вітчизняному ринку присутня досить велика кількість моделей, які обладнані захистом вже на момент первинного продажу. Проте, при установці захисного картера у власника може виникнути ряд несподіваних проблем.

Перша і найбільш поширена – це прикипання болтів, на які встановлюється захист вже після нетривалої експлуатації авто. Це призводить до того, що при першій же необхідності зняти щит, зробивши це традиційними методами стає просто неможливо. Нівелювати цю проблему можна тільки регулярним змащуванням цих самих болтів.

Друга поширена проблема захисту мотора – це порушення температурного режиму двигуна і в першу чергу – його перегрівання. Японські виробники, наприклад, взагалі не рекомендують ставити захист на більшість моделей авто власного виробництва. При цьому, якщо було прийнято рішення захист все-таки встановити, то підходити до цього процесу слід з максимальною відповідальністю.

Примітка: навіть правильний захист збільшує температуру двигуна на 2-3 градуси. Перегріву від такого збільшення (швидше за все) не трапиться, проте навіть двох додаткових градусів буде цілком достатньо для прискорення процесу зносу мастила як в моторі, так і в коробці передач.

Третя проблема – це порушення конструкції. Справа в тому, що є досить багато моделей авто, куди захист двигуна не можна поставити в принципі. У такій ситуації не потрібно намагатися викрутитися і займатися «творчістю». Найкраще, що можна зробити, в такій ситуації – поставити пластикову рамку для радіатора і пластиковий захист від пилу для мотора.

Recent Posts

Економні повнорозмірні позашляховики: ТОП-10 моделей із меншою витратою палива

Коли мова заходить про повнорозмірні позашляховики, багато хто замислюється про витрату палива у таких автомобілів.…

22.12.2024

Коли промивка може вбити двигун автомобіля: важливо вчасно зливати

Промивання двигуна автомобіля є корисною процедурою, яка допомагає позбутися різного роду відкладень у моторі, поліпшити…

22.12.2024

Десять сімейних кросоверів, які дарують справжнє задоволення від водіння

Якщо ви купуєте практичний автомобіль для сімейних потреб, не обов'язково відмовляти собі в задоволенні від…

22.12.2024

Як швидко позбутися неприємного запаху в авто: найефективніші та найдешевші способи

Кожен автомобіліст може зіткнутися з ситуацією, коли запах у салоні його транспортного засобу стає явно…

22.12.2024

Десять надійних японських гібридів з пробігом, які коштують середнього нового авто

Під час вибору гібридного автомобіля чимало українських автолюбителів мають сумніви через високі ціни в цьому…

22.12.2024

Що буде з дизельним авто, якщо його заправити звичайною олією: результати експерименту

Існують різного роду міфи про використання рослинної олії як автомобільного палива. Ще 20 років тому…

22.12.2024