Categories: Статті

Що категорично не можна робити при заміні свічок запалювання в автомобілі

Така звична процедура, як заміна свічок запалювання може обернутися серйозним проблемами для двигуна і, відповідно, власника авто.

При заміні свічок запалювання важливо не допустити потрапляння піску і бруду в циліндри. Адже увесь цей абразив з часом залишить задираки на стінках кожного з циліндрів. Що, в свою чергу, призведе до втрати компресії і підвищеної витрати мастила. Щоб цього уникнути згадаємо спосіб, яким користуються досвідчені водії.

Змінюючи свічки, для початку виверніть їх наполовину, а потім очистіть свічкові колодязі рідиною для промивання карбюраторів і дросельних заслінок – такі часто продають в аерозольних балонах. Переваги засобу в тому, що ви усунете пісок, а сама рідина очистить бруд і швидко висохне. Потім сміливо викручуйте свічки, не побоюючись потрапляння сторонніх тіл в свічкові колодязі.

Буває так, що після заміни свічок з двигуном починають відбуватися дивні речі: з’являється вібрація, якої не було, а то і зовсім мотор починає «троїти». В цьому випадку дайте мотору охолонути, а потім викрутіть свічки і огляньте їх. Якщо ізолятор однієї зі свічок білий – це повинно насторожити. Справа в тому, що на ізоляторі справної свічки навіть при невеликому пробігу з’являється світло-коричневий нагар. Тому білосніжний колір ізолятора – ознака неправильної роботи запчастини. Таку свічку треба замінити. Швидше за все, вібрації після цього припиняться.

Ну а якщо помітили, що керамічна «спідниця» центрального електрода зруйнована – так само негайно змінюйте свічку на нову – перед вами бракована деталь. Але майте на увазі, що таке може статися і через детонацію двигуна, якщо регулярно економити на бензині і заливати незрозуміло що.

Самі свічки так само можуть багато розповісти про стан двигуна. Скажімо, чорний нагар на спідниці ізолятора розповість про надмірно збагачену суміші і підвищену витрату палива. Густий масляний нагар на різьбової частини – яскраве свідчення, що маслоз’ємні ковпачки зношені. У такого мотора після пуску помітний біло-сизий вихлоп і, звичайно ж, підвищена витрата оливи. Все це говорить про те, що пора відвідати сервіс, інакше двигуну загрожує серйозний ремонт.

Recent Posts

Економні повнорозмірні позашляховики: ТОП-10 моделей із меншою витратою палива

Коли мова заходить про повнорозмірні позашляховики, багато хто замислюється про витрату палива у таких автомобілів.…

22.12.2024

Коли промивка може вбити двигун автомобіля: важливо вчасно зливати

Промивання двигуна автомобіля є корисною процедурою, яка допомагає позбутися різного роду відкладень у моторі, поліпшити…

22.12.2024

Десять сімейних кросоверів, які дарують справжнє задоволення від водіння

Якщо ви купуєте практичний автомобіль для сімейних потреб, не обов'язково відмовляти собі в задоволенні від…

22.12.2024

Як швидко позбутися неприємного запаху в авто: найефективніші та найдешевші способи

Кожен автомобіліст може зіткнутися з ситуацією, коли запах у салоні його транспортного засобу стає явно…

22.12.2024

Десять надійних японських гібридів з пробігом, які коштують середнього нового авто

Під час вибору гібридного автомобіля чимало українських автолюбителів мають сумніви через високі ціни в цьому…

22.12.2024

Що буде з дизельним авто, якщо його заправити звичайною олією: результати експерименту

Існують різного роду міфи про використання рослинної олії як автомобільного палива. Ще 20 років тому…

22.12.2024