Categories: Статті

Що категорично не можна робити при заміні свічок запалювання в автомобілі

Така звична процедура, як заміна свічок запалювання може обернутися серйозним проблемами для двигуна і, відповідно, власника авто.

При заміні свічок запалювання важливо не допустити потрапляння піску і бруду в циліндри. Адже увесь цей абразив з часом залишить задираки на стінках кожного з циліндрів. Що, в свою чергу, призведе до втрати компресії і підвищеної витрати мастила. Щоб цього уникнути згадаємо спосіб, яким користуються досвідчені водії.

Змінюючи свічки, для початку виверніть їх наполовину, а потім очистіть свічкові колодязі рідиною для промивання карбюраторів і дросельних заслінок – такі часто продають в аерозольних балонах. Переваги засобу в тому, що ви усунете пісок, а сама рідина очистить бруд і швидко висохне. Потім сміливо викручуйте свічки, не побоюючись потрапляння сторонніх тіл в свічкові колодязі.

Буває так, що після заміни свічок з двигуном починають відбуватися дивні речі: з’являється вібрація, якої не було, а то і зовсім мотор починає «троїти». В цьому випадку дайте мотору охолонути, а потім викрутіть свічки і огляньте їх. Якщо ізолятор однієї зі свічок білий – це повинно насторожити. Справа в тому, що на ізоляторі справної свічки навіть при невеликому пробігу з’являється світло-коричневий нагар. Тому білосніжний колір ізолятора – ознака неправильної роботи запчастини. Таку свічку треба замінити. Швидше за все, вібрації після цього припиняться.

Ну а якщо помітили, що керамічна «спідниця» центрального електрода зруйнована – так само негайно змінюйте свічку на нову – перед вами бракована деталь. Але майте на увазі, що таке може статися і через детонацію двигуна, якщо регулярно економити на бензині і заливати незрозуміло що.

Самі свічки так само можуть багато розповісти про стан двигуна. Скажімо, чорний нагар на спідниці ізолятора розповість про надмірно збагачену суміші і підвищену витрату палива. Густий масляний нагар на різьбової частини – яскраве свідчення, що маслоз’ємні ковпачки зношені. У такого мотора після пуску помітний біло-сизий вихлоп і, звичайно ж, підвищена витрата оливи. Все це говорить про те, що пора відвідати сервіс, інакше двигуну загрожує серйозний ремонт.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025