Концерн Volkswagen провів порівняння автомобілів, які працюють на електричних і водневих силових установках.
В результаті дослідження в компанії прийшли до висновку, що електричні автівки кращі, пише Autogeek.
При порівнянні двох типів силових установок Volkswagen спирається на дослідження, в яких йдеться про те, що водневе паливо завжди буде залишатися більш дорогим, ніж електрика. Причина проста – для його виробництва необхідно більше енергії в порівнянні з зарядкою машини.
В компанії назвали водневі моделі менш ефективними в порівнянні з електричними. Єдине хороше використання таких машин – транспорт з великою вантажопідйомністю, однак їх комерційна вигода ще не доведена. Про це також іде мова і в дослідженні Horváth & Partners.
«Якщо ми хочемо серйозно розвивати мобільність та екологічність, то маємо зосередитись на електричному приводі. Все інше – марна трата обмеженої регенеративної енергії», – зазначив член правління бренду Volkswagen Passenger Cars, який відповідає за технічний розвиток Франк Уелш.
В дослідженні «Automotive Industry 2035 – Forecasts for the Future» йде мова про те, що втрата енергії в електромобілі становить близько 18%. Тобто ефективність моделей на електричній тязі досягає 70-80%.
В свою чергу водневі машини втрачають енергії набагато більше. Тільки 45% моделі втрачають на процесі електролізу, коли водень безпосередньо перетворюється в енергію. В результаті коефіцієнт корисної дії такої машини становить всього 25-35%.
Це означає, що водневий автомобіль споживає в два-три рази більше електроенергії на одній і ті ж відстані, ніж автомобіль з акумулятором. А в майбутньому вся енергія має використовуватись якомога ефективніше. Тому водень в силових установках використовувати не раціонально.
Експерти Boston Consulting Group в своєму дослідженні зазначили, що зараз в світі спостерігається небезпечний ажіотаж на водень. Тієї ж думки і в Horváth & Partners. Проте у техніки на водні є перспективи, але не в легковому автомобілебудуванні.
«Ми вважаємо, що у водню існує великий потенціал. Перш за все в промисловості, а також у важкому транспорті, авіації і судноплавстві», – сказано в дослідженні.
В результаті водневі моделі мають три великі недоліки – висока вартість палива, висока вартість самих автомобілів, відсутність інфраструктури для заправки (в той час як електромобілі можна заряджати вдома).
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…