Нерідко автомобілісти стикаються з ситуацією, коли силовий агрегат машини відмовляється запускатися після дощу.
Експерти розповіли про причини, які можуть привести до такого явища, а також дали поради як з цим впоратися.
Основна частина проблем пов’язана з тим, що волога проникає в моторний відсік або з часом конденсується на електричних контактах і роз’ємах. Це стає причиною проблем при запуску. Також волога може потрапити в моторний відсік через неякісні ущільненювачі або з необережності власника транспортного засобу.
Кім того, через попадання вологи у внутрішню обмотку котушки відбувається так зване міжвиткове коротке замикання. Внаслідок цього вузол виробляє недостатню вихідну напругу для формування іскри правильної потужності на свічках.
Повітряний фільтр, коли заблокований або зіткнувся з вологою, блокує потік повітря до силового агрегату. В результаті агрегат «задихається» і, як наслідок, заводиться з перебоями. Така проблема більш актуальна для транспортних засобів з карбюраторними двигунами, однак це може статися і з більш сучасним інжекторним мотором.
Також якщо клеми акумулятора не змащуються спеціальним мастилом або солідолом, то на них або проводах з’являється корозія. Це призводить до порушень в контакті і проблем при запуску агрегату. До того ж, окислені клеми можуть викликати витік струму і передчасне розрядження батареї.
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…
Взимку запотівання лобового скла в автомобілі стає чи не найбільш дратівливим явищем для водіїв. Кожен…