Categories: Статті

Водіям нагадали про ще один штраф

В літній період внаслідок підвищення температури повітря та попадання прямих сонячних променів, асфальтне покриття доріг за різними оцінками розігрівається до 70 градусів і стає м’яке наче пластилін.

Про це пише Дорожній адвокат.

Як наслідок, під великоваговими вантажівками асфальт руйнується, на дорогах утворюються колії, напливи, зсуви та інші деформації. З метою збереження доріг у цих теплових умовах, законодавством передбачено певні обмеження та заборони руху великовагових транспортних засобів. Передбачена і відповідальність.

Зокрема, відповідно до п.35 Порядку від 27.06.2007 №879 рух великовагових транспортних засобів може бути тимчасово обмежено або заборонено у разі настання погодно-кліматичних умов, за яких експлуатація таких транспортних засобів може призвести до значного пошкодження автомобільних доріг або негативно позначитися на безпеці руху.

При цьому такі обмеження чи заборони повинні бути підтверджені встановленими належним чином дорожніми знаками із вказанням чітких критеріїв для заборони руху. Такі знаки можуть бути встановлені на певних автошляхах за рішенням органів місцевого самоврядування. Порушення вимог цих знаків тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі 255 грн. (ч.1 ст.122 КУпАП).

Водночас діють постійні обмеження, а саме обмеження або заборона руху в денну пору доби за температури повітря вище +28 С° поширюється на транспортні засоби фактичною масою понад 24 тонни і навантаженням на вісь 7 тонн (п. 35 Порядку від 27.06.2007 №879).

При цьому, зазначені заборони не стосуються транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних, швидкопсувних вантажів, живих тварин і птиці.

Вказані обмеження не передбачають обов’язкового додаткового встановлення дорожніх знаків. Порушення цих правил проїзду великоваговим транспортом тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі 510 грн. (ст. 132-1 КУпАП). При цьому можливе затримання автомобіля (ст.265-2 КУпАП).

Доказами адміністративного правопорушення за цією статтею може бути підтверджена інформація про температуру повітря на зазначеній ділянці дороги. При цьому, вага транспортного засобу може бути зафіксована лише шляхом документального контролю або точного контролю у вигляді зважування у пункті габаритно-вагового контролю.

Recent Posts

Десять електрокарів, які швидші, ніж ви можете собі уявити

Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…

25.11.2024

Три кросовери, які власники не хочуть продавати навіть через 20 років

Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…

25.11.2024

Десять гібридних автомобілів з мінімальними річними витратами на паливо

Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…

25.11.2024

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024

Чому не можна глушити двигун одразу після зупинки автомобіля: механік дав відповідь

Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…

25.11.2024