Надійність вживаного автомобіля багато в чому залежить від того, як він експлуатується і обслуговується, що в 99% випадків залишається загадкою. Західним рейтингам теж не можна дуже довіряти. Більшість з них грунтується на опитуваннях клієнтів. І навіть дослідження німецького TUV, що працює з величезною базою автомобілів, не завжди варто брати до уваги, тому що вони не розрізняють пошкодження щіток склоочисника і пошкодження коробки передач. Тому консультанти з Fifth Wheel взяли за основу докладний звіт німецької асоціації, але виділили з нього ті моделі, в яких найбільш часто зустрічаються серйозні і дорогі для ремонту пошкодження.
Однак майте на увазі, що «найбільш ненадійний» не означає, що автомобілі гарантовано вийдуть з ладу на другому тижні після їх покупки. Навіть в найгірших моделях звіту TUV з’являються серйозні проблеми тільки в 20% випадків. Таким чином, ви можете взяти будь-яку машину з цього списку і без проблем їздити на ній. Тут вже буде питання вдачі і обслуговування.
Nissan Qashqai I
Qashqai, вироблений в Великобританії, ніколи не був одним з найнадійніших автомобілів. Проблемними тут в основному є бензинові агрегати – 1.6 (HR16DE) і особливо 2.0 (MR20DE). В обох випадках сальники часто заклинюють через скоплення накипу, особливо коли автомобіль рухається в основному в міському режимі. Дуже ризикованою версією є двигун 1.6 з коробкою варіацій Jatco JF015E, яка часто починає доставляти проблеми після 20 000 км. У дволітрового двигуна після 80-100 тис. км ремінь ГРМ натягується, а після п’ятого року дуже часто помічаються течі знизу картера.
Kia Sportage
Незважаючи на те, що кросовер Kia користується великим попитом, він регулярно знаходиться в нижній частині рейтингів надійності в Німеччині. Нарікань багато – АКПП, амортизатори і кермові системи, наприклад, виходять з ладу набагато частіше, ніж зазвичай. Багато компонентів підвіски мають низький ресурс, тому вимагають постійного контролю.
Volkswagen Tiguan
Кросовер VW першого покоління потрапив до рейтингу тільки з однієї причини – це ранні версії 1,2-літрового двигуна TSI. Ці малогабаритні агрегати не люблять їздити на короткі відстані в холодну погоду – типова для міських господарів експлуатація призводить до швидкого зносу циліндро-поршневої групи. Через велику витрату масла потрібна часта заміна свічок запалювання.
І в авто є проблеми з 7-ступінчастим автоматом DSG. У моделі 2009-2011 з більш великими двигунами слабким місцем є натягувач ланцюга приводу ГРМ, який розслабляється задовго до того, як сам ланцюг витратить свій ресурс.
Раніше “Твоя МАШИНА” розповідала про 5 найнадійніших кросоверів з солідним пробігом.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…