Categories: Статті

Чому електромобілі досі непопулярні: 5 головних причин

Компанія Castrol провела дослідження в рамках якого були опитані 9 тисяч європейських автовласників, 750 керуючих автопарками та 30 представників галузі автокомплектуючих. Серед опитаних керівників європейських автопарків більшість очікують, поки на використання електромобілів перейдуть їхні конкуренти чи знайомі. Самостійно вони можуть подумати над тим, щоб придбати електромобіль замість авто з ДВС, не раніше 2024 року.

За результатами дослідження було виділено 5 головних причин, чому люди не переходять на використання електромобілів:

Ціна

Вартість електромобіля є найважливішою проблемою для споживачів. Вони готові придбати авто на електротязі, якщо воно буде коштувати не більше 36 000 доларів США, що еквівалентно середній ціні автомобіля в США.

До речі: В Україні ввели нові номерні знаки

Час зарядки

Тривалість часу, необхідного для зарядки акумулятора, була другою за важливістю критичною проблемою для споживачів. Середній час, на які згодні споживачі для зарядки електромобіля, становить 31 хвилину, що приблизно дорівнює часу “перекусу”.

Дальність поїздки

Діапазон поїздок на одному заряді був третім за значимістю критичним неприйняттям купівлі електромобіля. Щоб це змінилось, на одному заряді електромобіль має проїхати 469 км – це як відстані між Лондоном та Парижем. Нинішні авто з ДВЗ можуть долати від 500 до 1000 км.

Інфраструктура зарядних станцій

70% споживачів сказали, що більшість автомобілів в автопарку стануть повністю електричними, коли інфраструктура зарядки стане такою ж легкодоступною, як і СТО. Найголовніше – це можливість заряджати вдома чи поруч (70%), мати місце зарядки на роботі чи біля неї (67%).

Вибір транспортного засобу

Хоча вибір автомобіля був найменш важливою критичною проблемою для споживачів, він був другим за значимістю фактором купівлі для менеджерів автопарків в дослідженні. Для досягнення загальноприйнятого прийняття ключовим буде створення більш звичних моделей: більше половини споживачів та менеджерів автопарків заявили, що вони розглядали б можливість купівлі, якби електромобілі мали б такі ж моделі, як і звичайні авто з ДВЗ.

Раніше “Твоя МАШИНА” розповідала про найбільш очікувані електричні пікапи

Recent Posts

П’ять порад для зимового водіння: як не потрапити в халепу за кермом

Зима кидає українським автомобілістам виклик за викликом і далеко не кожен досвідчений водій здатний їм…

24.12.2024

Ціни тануть на очах: які середньорозмірні кросовери знецінюються найшвидше

Середньорозмірні кросовери поступово програють конкуренцію на ринку на тлі зростання популярності компактних SUV, проте вони…

24.12.2024

Навіщо досвідчені водії возять в автомобілі пакетик рису: три цікавих лайфхаки

Наявність в автомобілі невеликого пакетика з рисом може здатися дивною для обивателя, проте досвідчені водії…

24.12.2024

Кращі вживані автомобілі з турбонаддувом: ТОП-10 моделей до 1 млн гривень

Автомобілі з наддувом останніми роками користуються популярністю через те, що дозволяють мати підвищену потужність за…

24.12.2024

У Раді пропонують запровадити пільги щодо «автоцивілки»: кого звільнять від купівлі страховки

З 1 січня в Україні набуде чинності новий закон про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності. Народний…

24.12.2024

Можна керувати без прав: італійці створили електричний сіті-кар за 7900 євро

Італійська компанія Desner Auto явила світу свій перший автомобіль A05. Модель їздить на електричній тязі,…

24.12.2024