Categories: Статті

Чому електромобілі досі непопулярні: 5 головних причин

Компанія Castrol провела дослідження в рамках якого були опитані 9 тисяч європейських автовласників, 750 керуючих автопарками та 30 представників галузі автокомплектуючих. Серед опитаних керівників європейських автопарків більшість очікують, поки на використання електромобілів перейдуть їхні конкуренти чи знайомі. Самостійно вони можуть подумати над тим, щоб придбати електромобіль замість авто з ДВС, не раніше 2024 року.

За результатами дослідження було виділено 5 головних причин, чому люди не переходять на використання електромобілів:

Ціна

Вартість електромобіля є найважливішою проблемою для споживачів. Вони готові придбати авто на електротязі, якщо воно буде коштувати не більше 36 000 доларів США, що еквівалентно середній ціні автомобіля в США.

До речі: В Україні ввели нові номерні знаки

Час зарядки

Тривалість часу, необхідного для зарядки акумулятора, була другою за важливістю критичною проблемою для споживачів. Середній час, на які згодні споживачі для зарядки електромобіля, становить 31 хвилину, що приблизно дорівнює часу “перекусу”.

Дальність поїздки

Діапазон поїздок на одному заряді був третім за значимістю критичним неприйняттям купівлі електромобіля. Щоб це змінилось, на одному заряді електромобіль має проїхати 469 км – це як відстані між Лондоном та Парижем. Нинішні авто з ДВЗ можуть долати від 500 до 1000 км.

Інфраструктура зарядних станцій

70% споживачів сказали, що більшість автомобілів в автопарку стануть повністю електричними, коли інфраструктура зарядки стане такою ж легкодоступною, як і СТО. Найголовніше – це можливість заряджати вдома чи поруч (70%), мати місце зарядки на роботі чи біля неї (67%).

Вибір транспортного засобу

Хоча вибір автомобіля був найменш важливою критичною проблемою для споживачів, він був другим за значимістю фактором купівлі для менеджерів автопарків в дослідженні. Для досягнення загальноприйнятого прийняття ключовим буде створення більш звичних моделей: більше половини споживачів та менеджерів автопарків заявили, що вони розглядали б можливість купівлі, якби електромобілі мали б такі ж моделі, як і звичайні авто з ДВЗ.

Раніше “Твоя МАШИНА” розповідала про найбільш очікувані електричні пікапи

Recent Posts

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025

ТОП-5 авто, кузов яких не боїться іржі більше 15 років

Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…

18.12.2025