Чи знали ви, що створенню легендарного українського Запорожця передувала ціла серія абсолютно різних прототипів? Причому, деякі з них були досить непогано опрацьовані – наприклад, прототип НАМИ-А50 «Білка».
Дивакуватий НАМИ-А50 був створений в кінці 1955 року по проекту відомого конструктора Юрія Долматовского. Незабаром йому дали назву «Білка» – скоріше за все, комусь авто здалося схожим на звіра.
Автомобіль завдовжки 3,3 м був задньомоторний і отримав 750-кубовий 22-сильний двигун від мотоцикла М-72. Для своїх розмірів прототип ЗАЗ виявився досить-таки просторим, хоча багажника майже не було.
Кузов авто виконали зі склопластику. Мабуть, найоригінальніша риса НАМИ-А50 – відкидні передні двері у вигляді ковпака. Також був і позашляховий «сільський» варіант без вікон і дверей.
Але, вже перші тести «Білки» виявили недоліки конструкції. Оригінальні передні двері протікали, а двигун грівся. Але найголовніше, в 1958 році з’явився набагато більш досконалий прототип Москвич-444, який згодом і еволюціонував в горбатий Запорожець.
Читайте також: У мережі показали новий “горбатий” Запорожець від ЗАЗ
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…
У великих містах паркування автомобіля може перетворитися на цілий квест. Іноді водії вважають за краще…
Автовласники в Україні ставляться до своїх транспортних засобів, як і до іншого майна, але часто…
Зупинка автомобіля поліцією навряд чи потішить когось із водіїв. Проте слід пам'ятати про правильну поведінку…
Після купівлі автомобіля його недостатньо просто час від часу заправляти, потрібно проводити і регулярне технічне…