Чи знали ви, що створенню легендарного українського Запорожця передувала ціла серія абсолютно різних прототипів? Причому, деякі з них були досить непогано опрацьовані – наприклад, прототип НАМИ-А50 «Білка».
Дивакуватий НАМИ-А50 був створений в кінці 1955 року по проекту відомого конструктора Юрія Долматовского. Незабаром йому дали назву «Білка» – скоріше за все, комусь авто здалося схожим на звіра.
Автомобіль завдовжки 3,3 м був задньомоторний і отримав 750-кубовий 22-сильний двигун від мотоцикла М-72. Для своїх розмірів прототип ЗАЗ виявився досить-таки просторим, хоча багажника майже не було.
Кузов авто виконали зі склопластику. Мабуть, найоригінальніша риса НАМИ-А50 – відкидні передні двері у вигляді ковпака. Також був і позашляховий «сільський» варіант без вікон і дверей.
Але, вже перші тести «Білки» виявили недоліки конструкції. Оригінальні передні двері протікали, а двигун грівся. Але найголовніше, в 1958 році з’явився набагато більш досконалий прототип Москвич-444, який згодом і еволюціонував в горбатий Запорожець.
Читайте також: У мережі показали новий “горбатий” Запорожець від ЗАЗ
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…