Цей рейтинг складений з автомобілів, у яких ви не побачите жодних турбо, безпосередніх уприскувань і багатоциліндрових двигунів: ресурсними є лише прості агрегати.
Renault
Французька компанія виготовляє два гарних агрегати: К4М робочим об’ємом 1,6 л (102-105 к.с.) і 2,0 л F4R (135-143 к.с.). Характерними рисами є проста конструкція, чавунний блок циліндрів, низький рівень форсування, гідрокомпенсатори в приводі клапанів. Не треба забувати замінювати за регламентом ремінь приводу ГРМ. Гарно доглянуті і не перенавантажені, ці двигуни можуть досягати півмільйонного пробігу.
1,6 літровий двигун встановлений на Renault Logan, Sandero, Duster і Nissan Almera. А от Renault Duster і Kaptur, а також Nissan Terranо мають 2,0 літровий двигун.
Hyundai/Kia
Двигуни G4FA/G 4FC об’ємом 1,4 і 1,6 л – скромні роботяги, що працюють в таксі і у приватників інколи понад 500 000 км. Потужність двигунів становить 107 і 123 к.с. відповідно. Незважаючи на алюмінієвий блок циліндрів, поршнева група при гарному догляді може працювати не одну сотню тисяч кілометрів. Звичайно, обслуговувати їх складніше, ніж двигуни Renault: періодичної заміни потребує ланцюг ГРМ, треба регулювати клапани. Такими двигунами комплектували моделі Rio і Solaris.
Chevrolet
Йдеться про 1,5-літровий двигун B15D2 віддачею у 106 к.с.. Блок циліндрів двигуна чавунний. Клапани в головці блоку циліндрів розташовані в два ряди, V-подібно, по два впускних і два випускних клапана на кожен циліндр. Хоча ланцюг, звичайно, півмільйона кілометрів не пройде, але при спокійному стилі їзди, можливо, замінити його доведеться лише один раз. Такий двигун мають Chevrolet Cobalt і Daewoo Gentra.
Volkswagen
Останнім, по справжньому ресурсним і надійним двигуном німецького концерну, можна назвати 8-клапанний BSE 1.6 MPI. Це прямий нащадок легендарного мотора AKL. Блок циліндрів алюмінієвий з залитими чавунними гільзами. Ремінний привід ГРМ простий, довговічний і заміна його цілком безпроблемна. Двигун випускався до 2015 року і ставився на безліч моделей концерну. Це і Skoda Octavia 2 і безліч моделей VW: Golf 5 і 6, Jetta 5, Passat B6.
Honda
Японський виробник завжди славився своїми моторами. Але є в гамі і набагато більш народний дволітровий бензиновий безнаддувний двигун R20A. Його встановлювали на моделі Civic, Accord і CR-V. Двигун має алюмінієвий блок циліндрів, в деяких варіантах потужність досягає 155 к.с., але, незважаючи на це, його ресурс може наближатися до 500 000 км.
Читайте також: Названі автомобілі, які складно продати на вторинному ринку
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…