Деякі силові агрегати з цього списку досі використовуються в сучасних моделях, інформує Твоя МАШИНА.
Однією з найбільш сумних новин для автомобільних фанатів за останній рік стало рішення компанії Bentley відмовитися від використання легендарного 6,75-літрового двигуна V8. За 61 рік було вироблено 36 000 одиниць на базі моделей Bentley і Rolls-Royce.
Однак є й інші двигуни, які використовувалися декілька десятиліть. Деякі з них навіть встановлюються на моделі, які зараз сходять з конвеєра, а це свідчить про їх якість та надійність.
Автомобільні експерти Autocar зібрали двигуни з найбільшим терміном експлуатації за всю історію.
Opel CIH: 1965-1995 (30 років)
Вони встановлені на CHEVROLET (1700), DAEWOO (Royale), HOLDEN (Sunbird і Torana), ISUZU, OPEL (Ascona, GT, Kadett, Manta, Olympia, Omega, Rekord, Ranger and Saehan Rekord, VAUXHALL (Carlton, Vauxhall Cavalier і Vauxhall Frontera).
Rover V8: 1967-2004 (37 років)
Їх ставили на INETTA (G33), LAND ROVER (Series II, 110/130, Defender і Discovery), Range Rover, LEYLAND (P76), MGB (GT V8), MG (RV8), MORGAN (Plus 8), ROVER P5 , P6 і SD1), TRIUMPH (TR8), TVR (350i, Chimaera, Griffith і V8S).
AMC з 6 циліндрами: 1964-2006 (42 роки)
Ці агрегати ставили на AMC (Concord, Eagle, Gremlin, Hornet, Javelin, Matador, Pacer, Rebel, Spirit), Jeep (CJ, Cherokee, Comanche, Commando, Gladiator, Grand Cherokee, Wrangler і Wagoneer), PARS (Khodro Arya і Khodro Shahin), RAMBLER (Ambassador, American, Marlin, Rebel і Typhoon), RENAULT (Rambler).
Citroën 2CV: 1948-1990 (42 роки)
2-циліндровий двигун Citroen з водяним охолодженням збільшив свій обсяг за роки з 375 до 602 кубічних сантиметрів, а також використовується в моделях марок Acadiane, Ami, Bijou, Dyane, Mehari.
Ferrari Colombo V12: 1947-1989 (42 роки)
Енцо Феррарі одного разу запитав інженера Джоачіно Коломбо, що можна зробити з двигуном 1500. Він отримав відповідь: «У Maserati 4 циліндри, у британця – 6, у Alfa Romeo – 8, значить, у нас повинно бути 12». Феррарі погодився і в 20-му столітті з’явився один з найбільших двигунів бренду. Останній раз він використовувався на Model 412 в 1989 році.
Використовується в FERRARI (125 S, 250, 275, 330, 365, 400, 412, Daytona і Superamerica).
Jaguar XK: 1949-1992 (43 роки)
Шестициліндровий двигун вперше з’явився на XK120, що дебютував в 1950 році. Протягом 20 років це був єдиний двигун, що встановлюється на кожну модель Jaguar. Спочатку він мав обсяг 3,4 літра, потім він був зменшений до 2,4 літра, і нарешті досяг 4,2 літра, в цій версії він використовується в Daimler DS420.
Він використовується DAIMLER (DS420 і Sovereign), JAGUAR (240, 3,4 літра, 420, S-Type 1960-х років, E-Type, Mark 2, Mark 7, Mark 8, XJ6, XK120, XK140, XK150 і XK SS), PANTHER (De Ville and Panther J72).
Renault Cléon-Fonte: 1962-2004 (42 роки)
Він використовується на Alpine (A110), DACIA (1100 і 1300/1310), DAF (55 і 66), RENAULT (4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 18, 19, Caravelle, Estafette, Fuego і Twingo), VOLVO (343/345 і 66).
Alfa Romeo Twin Cam: 1954-1997 (43 роки)
Використовується на ALFA ROMEO (155, 164 1750 1750 Berlina, 2000., 2000. Berlina, 75, 90, Alfetta, Giulia, Giulietta, Gran Sport Quattroruote, GTA, GTV, Romeo and Spider).
Ford Kent: 1959-2002 (43 роки)
Ім’я Kent вперше було використано на моделі Ford Anglia, переробленої в 1967 році. Пізніше Ford віддав його Lotus і Cosworth.
Використовується на CATERHAM (Seven), FORD (England, Capri, Consul Classic, Consul Capri, Corsair, Cortina, Escort, Fiesta, Ka, Orion і Prefect 107E), LOTUS (Elan і Seven), MARCOS GT, MORGAN 4/4 і TVR (1600M, Grantura і Vixen).
Fiat 100 Series: 1955-2001 (46 років)
Використовується ABARTH (Spyder 210 A), AUTOBIANCHI (A112), FIAT (127, 600, 850, 900T, Cinquecento, Panda, Seicento і Uno), FIAT-ABARTH (750, 850, 1000 і OT), GIANNINI (1000), LOMBARDI (Гран-прі), NECKAR (Jagst), OTAS (Гран-прі 820), SEAT (127, 133, 600, 800, 850, Ibiza Mk1, Marbella and Panda), YUGO (45), ZASTAVA (600/750 / 850 і Koral).
Buick V6: 1962-2009 (47 років)
Використовується на UICK (Century, Electra, LaCrosse, LeSabre, Regal, Riviera, Skyhawk, Skylark і Special), CADILLAC (DeVille і Seville), CHEVROLET (Camaro, El Camino, Impala, Malibu, Monte Carlo і Monza), HOLDEN (Caprice і Commodore), JEEP (CJ, Jeepster і Commando), OLDSMOBILE (98, Achieva, Cutlass Ciera, Cutlass Supreme, Delta 88, Omega, Starfire і Toronado), PONTIAC (Bonneville, Firebird, Grand Am, Grand Prix, LeMans, Sunbird і Ventura).
BMC A-Series: 1951-2000 (49 років)
Використовується на AUSTIN (100/1300, A30, A35, A40, Allegro, Austin-Healey Sprite і Metro), INNOCENTI (Mini, Regent і Spyder), MG (1100/1300 і Midget), MINI (Mini), Cord, Jem , Marcos і Moke), MORRIS (1100/1300 і Minor), RILEY (Elf і Kestrel 1300), VANDEN PLAS (Princess 1100/1300) і WOLSELEY (1100/1300 і Hornet).
Ford Windsor V8: 1961 – даний час (59 років)
Використовується на AC Cobra, CONTINENTAL (Mark 6 і Mark 7), FORD (Bronco, Country Squire, Econoline, Elite, Explorer, F-Series, Fairlane, Fairmont, Falcon, Falcon Ranchero, Galaxie, Granada, GT40, LTD, Mustang, Thunderbird і Torino), LINCOLN (Continental, Mark 7, Town Car і Versailles), MERCURY (Colony Park, Cougar, Cyclone, Grand Marquis, Marquis, Meteor, Monarch, Montego, Mountaineer and Zephyr), SALEEN (S7), SHELBY ( GT350) і SUNBEAM (Tiger).
Rolls-Royce L-Series: 1959-2020 (61 рік)
Його ставили на BENTLEY (Arnage, Azure, Brooklands, Continental, Eight, Mulsanne, S2, S3, T-Series і Turbo), ROLLS-ROYCE (Camargue, Corniche, Phantom V і VI, Silver Spirit, Silver Spur, Silver Cloud II і III, і Silver Shadow).
Chevrolet Small Block: 1955 – даний час (64 роки)
Двигун Small Block V8 розроблений як 4,7-літровий V8 для Chevrolet Corvette і седана Bel Air. GM потім використовував його для безлічі моделей, деякі з яких все ще знаходяться на ринку. З цим двигуном випущено більше 100 мільйонів одиниць авто.
Його ставили на ACADIAN, BEAUMONT, BUICK (Roadmaster), CADILLAC (Brougham, Escalade, Fleetwood і Fleetwood Sixty Special), CHECKER (Marathon і Taxi), CHEVROLET (Bel Air, Camaro, Caprice, Chevelle, Corvette, El Camino, Express, Impala, Monte Carlo, Monza, Nova, Suburban і Tahoe), GMC (Carryall, Savana, Sierra, Suburban і Yukon), GORDON KEEBLE, HUMMER (H1), ISO (Grifo і Lele), OLDSMOBILE (Custom Cruiser, Omega і Starfire ), PONTIAC (Bonneville, Firebird, Grand LeMans, Grand Prix, Parisienne, Sunbird і Ventura).
Volkswagen Type 1: 1938-2003 (65 років)
Двигун має 4 циліндри і повітряне охолодження. Він був створений для оригінального Volkswagen Type 1 1938 року. Його випускали до 2003 року, коли з конвеєра заводу в Мексиці зійшла остання його деталь. Тоді він мав обсяг 1,6 літра і увійшов в історію як двигун з самим довгим терміном служби.
Використовується на VOLKSWAGEN (1500/1600, 411/412, Karmann Ghia, Type 1 (Beetle), Type 2 (Kombi / Microbus / Transporter).
Читайте також: Назвали 7 двигунів, які проїдуть понад 500 000 кілометрів
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…