Categories: Статті

Назвали двигуни з найдовшим терміном служби

Деякі силові агрегати з цього списку досі використовуються в сучасних моделях, інформує Твоя МАШИНА.

Однією з найбільш сумних новин для автомобільних фанатів за останній рік стало рішення компанії Bentley відмовитися від використання легендарного 6,75-літрового двигуна V8. За 61 рік було вироблено 36 000 одиниць на базі моделей Bentley і Rolls-Royce.

Однак є й інші двигуни, які використовувалися декілька десятиліть. Деякі з них навіть встановлюються на моделі, які зараз сходять з конвеєра, а це свідчить про їх якість та надійність.

Автомобільні експерти Autocar зібрали двигуни з найбільшим терміном експлуатації за всю історію.

Opel CIH: 1965-1995 (30 років)

Вони встановлені на CHEVROLET (1700), DAEWOO (Royale), HOLDEN (Sunbird і Torana), ISUZU, OPEL (Ascona, GT, Kadett, Manta, Olympia, Omega, Rekord, Ranger and Saehan Rekord, VAUXHALL (Carlton, Vauxhall Cavalier і Vauxhall Frontera).

Rover V8: 1967-2004 (37 років)

Їх ставили на INETTA (G33), LAND ROVER (Series II, 110/130, Defender і Discovery), Range Rover, LEYLAND (P76), MGB (GT V8), MG (RV8), MORGAN (Plus 8), ROVER P5 , P6 і SD1), TRIUMPH (TR8), TVR (350i, Chimaera, Griffith і V8S).

AMC з 6 циліндрами: 1964-2006 (42 роки)

Ці агрегати ставили на AMC (Concord, Eagle, Gremlin, Hornet, Javelin, Matador, Pacer, Rebel, Spirit), Jeep (CJ, Cherokee, Comanche, Commando, Gladiator, Grand Cherokee, Wrangler і Wagoneer), PARS (Khodro Arya і Khodro Shahin), RAMBLER (Ambassador, American, Marlin, Rebel і Typhoon), RENAULT (Rambler).

Citroën 2CV: 1948-1990 (42 роки)

2-циліндровий двигун Citroen з водяним охолодженням збільшив свій обсяг за роки з 375 до 602 кубічних сантиметрів, а також використовується в моделях марок Acadiane, Ami, Bijou, Dyane, Mehari.

Ferrari Colombo V12: 1947-1989 (42 роки)

Енцо Феррарі одного разу запитав інженера Джоачіно Коломбо, що можна зробити з двигуном 1500. Він отримав відповідь: «У Maserati 4 циліндри, у британця – 6, у Alfa Romeo – 8, значить, у нас повинно бути 12». Феррарі погодився і в 20-му столітті з’явився один з найбільших двигунів бренду. Останній раз він використовувався на Model 412 в 1989 році.

Використовується в FERRARI (125 S, 250, 275, 330, 365, 400, 412, Daytona і Superamerica).

Jaguar XK: 1949-1992 (43 роки)

Шестициліндровий двигун вперше з’явився на XK120, що дебютував в 1950 році. Протягом 20 років це був єдиний двигун, що встановлюється на кожну модель Jaguar. Спочатку він мав обсяг 3,4 літра, потім він був зменшений до 2,4 літра, і нарешті досяг 4,2 літра, в цій версії він використовується в Daimler DS420.

Він використовується DAIMLER (DS420 і Sovereign), JAGUAR (240, 3,4 літра, 420, S-Type 1960-х років, E-Type, Mark 2, Mark 7, Mark 8, XJ6, XK120, XK140, XK150 і XK SS), PANTHER (De Ville and Panther J72).

Renault Cléon-Fonte: 1962-2004 (42 роки)

Він використовується на Alpine (A110), DACIA (1100 і 1300/1310), DAF (55 і 66), RENAULT (4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 18, 19, Caravelle, Estafette, Fuego і Twingo), VOLVO (343/345 і 66).

Alfa Romeo Twin Cam: 1954-1997 (43 роки)

Використовується на ALFA ROMEO (155, 164 1750 1750 Berlina, 2000., 2000. Berlina, 75, 90, Alfetta, Giulia, Giulietta, Gran Sport Quattroruote, GTA, GTV, Romeo and Spider).

Ford Kent: 1959-2002 (43 роки)

Ім’я Kent вперше було використано на моделі Ford Anglia, переробленої в 1967 році. Пізніше Ford віддав його Lotus і Cosworth.

Використовується на CATERHAM (Seven), FORD (England, Capri, Consul Classic, Consul Capri, Corsair, Cortina, Escort, Fiesta, Ka, Orion і Prefect 107E), LOTUS (Elan і Seven), MARCOS GT, MORGAN 4/4 і TVR (1600M, Grantura і Vixen).

Fiat 100 Series: 1955-2001 (46 років)

Використовується ABARTH (Spyder 210 A), AUTOBIANCHI (A112), FIAT (127, 600, 850, 900T, Cinquecento, Panda, Seicento і Uno), FIAT-ABARTH (750, 850, 1000 і OT), GIANNINI (1000), LOMBARDI (Гран-прі), NECKAR (Jagst), OTAS (Гран-прі 820), SEAT (127, 133, 600, 800, 850, Ibiza Mk1, Marbella and Panda), YUGO (45), ZASTAVA (600/750 / 850 і Koral).

Buick V6: 1962-2009 (47 років)

Використовується на UICK (Century, Electra, LaCrosse, LeSabre, Regal, Riviera, Skyhawk, Skylark і Special), CADILLAC (DeVille і Seville), CHEVROLET (Camaro, El Camino, Impala, Malibu, Monte Carlo і Monza), HOLDEN (Caprice і Commodore), JEEP (CJ, Jeepster і Commando), OLDSMOBILE (98, Achieva, Cutlass Ciera, Cutlass Supreme, Delta 88, Omega, Starfire і Toronado), PONTIAC (Bonneville, Firebird, Grand Am, Grand Prix, LeMans, Sunbird і Ventura).

BMC A-Series: 1951-2000 (49 років)

Використовується на AUSTIN (100/1300, A30, A35, A40, Allegro, Austin-Healey Sprite і Metro), INNOCENTI (Mini, Regent і Spyder), MG (1100/1300 і Midget), MINI (Mini), Cord, Jem , Marcos і Moke), MORRIS (1100/1300 і Minor), RILEY (Elf і Kestrel 1300), VANDEN PLAS (Princess 1100/1300) і WOLSELEY (1100/1300 і Hornet).

Ford Windsor V8: 1961 – даний час (59 років)

Використовується на AC Cobra, CONTINENTAL (Mark 6 і Mark 7), FORD (Bronco, Country Squire, Econoline, Elite, Explorer, F-Series, Fairlane, Fairmont, Falcon, Falcon Ranchero, Galaxie, Granada, GT40, LTD, Mustang, Thunderbird і Torino), LINCOLN (Continental, Mark 7, Town Car і Versailles), MERCURY (Colony Park, Cougar, Cyclone, Grand Marquis, Marquis, Meteor, Monarch, Montego, Mountaineer and Zephyr), SALEEN (S7), SHELBY ( GT350) і SUNBEAM (Tiger).

Rolls-Royce L-Series: 1959-2020 (61 рік)

Його ставили на BENTLEY (Arnage, Azure, Brooklands, Continental, Eight, Mulsanne, S2, S3, T-Series і Turbo), ROLLS-ROYCE (Camargue, Corniche, Phantom V і VI, Silver Spirit, Silver Spur, Silver Cloud II і III, і Silver Shadow).

Chevrolet Small Block: 1955 – даний час (64 роки)

Двигун Small Block V8 розроблений як 4,7-літровий V8 для Chevrolet Corvette і седана Bel Air. GM потім використовував його для безлічі моделей, деякі з яких все ще знаходяться на ринку. З цим двигуном випущено більше 100 мільйонів одиниць авто.

Його ставили на ACADIAN, BEAUMONT, BUICK (Roadmaster), CADILLAC (Brougham, Escalade, Fleetwood і Fleetwood Sixty Special), CHECKER (Marathon і Taxi), CHEVROLET (Bel Air, Camaro, Caprice, Chevelle, Corvette, El Camino, Express, Impala, Monte Carlo, Monza, Nova, Suburban і Tahoe), GMC (Carryall, Savana, Sierra, Suburban і Yukon), GORDON KEEBLE, HUMMER (H1), ISO (Grifo і Lele), OLDSMOBILE (Custom Cruiser, Omega і Starfire ), PONTIAC (Bonneville, Firebird, Grand LeMans, Grand Prix, Parisienne, Sunbird і Ventura).

Volkswagen Type 1: 1938-2003 (65 років)

Двигун має 4 циліндри і повітряне охолодження. Він був створений для оригінального Volkswagen Type 1 1938 року. Його випускали до 2003 року, коли з конвеєра заводу в Мексиці зійшла остання його деталь. Тоді він мав обсяг 1,6 літра і увійшов в історію як двигун з самим довгим терміном служби.

Використовується на VOLKSWAGEN (1500/1600, 411/412, Karmann Ghia, Type 1 (Beetle), Type 2 (Kombi / Microbus / Transporter).

Читайте також: Назвали 7 двигунів, які проїдуть понад 500 000 кілометрів

Recent Posts

Найнадійніші японські гібриди: ТОП-10 моделей 2024 року

В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…

22.11.2024

Як довго можна зберігати бензин у каністрі: водіям важливо знати

Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…

22.11.2024

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024

Як очистити каталізатор автомобіля: два перевірені методи

Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…

22.11.2024