Ніколи не вгадаєте цифру!
Деякі автомобілісти схильні заощаджувати на повітряних фільтрах, вибираючи найдешевші аналоги, не думаючи особливо про їхні характеристики. На превеликий жаль, але до перешкоди на шляху пилу слід пред’являти підвищені вимоги. І ось чому:
По-перше, давайте порівняємо умови роботи повітряного фільтра і, скажімо, масляного. У фільтруючого масло елемента є безліч спроб зловити дрібний бруд, який може завдати шкоди підшипникам та іншим рухомим деталям: через нього все масло двигуна проходить приблизно чотири рази за хвилину. У повітряного фільтра немає навіть другої спроби – все, що він пропустить, полетить в камери згоряння і буде призводити до підвищеного зносу деталей.
По-друге, обсяг повітря, який доводиться очищати повітряному фільтру, колосальний. Для того щоб спалити всього 10 літрів палива, потрібно 80 кубів повітря, а це обсяг 20-тонного напівпричепа. Припустимо, цього вистачає на 100 км. Тоді при пробігу від ТО до ТО (15 тисяч км) через фільтр пройде 150 фур з повітрям. Вражає!
По-третє, дуже важливий матеріал, з якого робляться повітряні фільтри. Це або штучне неткане полотно, або целюлоза. Другий варіант краще, але тільки за умови правильної обробки матеріалу, який не повинен пасувати перед вологим повітрям і пропускати його в потрібних для двигуна кількостях.
Читайте також: Водіям розповіли, як не потрібно запускати двигун автомобіля
У Патрульній поліції Івано-Франківської області вкотре нагадали, як може закінчитись поїздка для водіїв під дією…
Попит на кросовери останнім часом зріс: у 2024 році вони становили близько 45 % світового ринку.…
Ранок, подвір’я, двигун тільки-но заведено – з вихлопної труби капає щось схоже на воду. Знайома…
Чи справді за трохи пилу на номерах можна отримати штраф у 1190 гривень? У дощову…
Водій Олександр із Черкас розповів виданню «Твоя МАШИНА», як після заправки на трасі через три…
У Польщі забороняють будь-які ігри з номерними знаками. Особливо це стосується так званих «малих номерів»,…