Якщо порівняти двохтисячні з сьогоденням, то ситуація з іржею досить непогана. В ті часи практично кожен другий або третій міг мати проблеми з іржею. Зараз звичайно ж ситуація куди краще, але все одно багато автомобільних виробників до цих пір не можуть порадувати нас своєю оцинкованою лінійкою автомобілів. А знаючи наш народ, велика частина автовласників не хочуть з цим боротися і просто намагаються швидше від автомобіля позбутися, поки він хоча б хоч щось коштує. І при цьому ми промовчимо про автомобілі з салонів, де деякі з них теж можуть почати “іржавіти”, хоча знаходяться в опалювальному приміщенні.
Саме тому сьогодні хотілося б показати вам 5 автомобілів із вторинного ринку, які краще не розглядати до покупки, якщо ви не хочете постійно боротися з іржею. Тож почнемо!
Daewoo Nexia
Почнемо з досить популярного автомобіля від корейського виробника. В принципі його успіх дуже навіть зрозумілий. Невелика вартість на новий автомобіль, досить надійні і безпроблемні силові агрегати і відносно непогане оснащення.
Але проблема даної моделі в її кузові, який практично ніяк не захищений від появи корозії. І лакофарбове покриття залишає бажати кращого з товщиною металу. Причому це стосується всіх років випуску. Всього на виробництві максимально економили і зараз навіть найсвіжіші автомобілі 2015-2016 року мають великі вогнища корозії.
Geely Emgrand X7
Даний китайський кросовер з’явився на ринку ще в 2013 році і до цього дня користується невеликою популярністю. Звичайно друге покоління, яке вийшло на початку 2019 трохи почало поправляти статистику, але все одно дуже слабо. Принаймні автомобіль спочатку був приречений на провал, тому що занадто велика ціна і наш народ дуже негативно ставиться до китайців, тим більше за такі гроші.
Найбільше проблем автомобіль доставляє саме в першому поколінні. Тут і незручне розташування задніх склопідйомників для задніх пасажирів розташовані прямо під ліктем і тому водієві доводиться постійно блокувати всі вікна. Так само проблеми виникають і з коробкою передач, часта перевірка зазорів клапанів і жорстка підвіска, застаріла мультимедійна система, низька якість матеріалів обробки салону, яку потрібно буде міняти після 50-70 тисяч кілометрів пробігу, тріщини в голівці блоку циліндрів і так далі.
Kia Sorento
А тут уже кореєць, який для свого часу був дуже навіть вдалим у багатьох сенсах. Можна почати з того, що дана модель мала раму, яка дозволяла їй непогано почуватися на бездоріжжі. Перше покоління даного корейця вироблялося з 2002 по 2011 року і спочатку була націлена на Американський ринок.
Зрозуміло при всіх його великих плюсах, автомобіль має і ряд проблемних місць. Де в принципі однієї з них є корозія, яка поширюється дуже швидко. В основному проблеми виникають під пластиковими накладками, які в даній моделі в досить великій кількості. Це все відбувається через те, що під накладками метал практично не обробляли і нанесли дуже тонкий шар лакофарбового покриття. Знайти навіть без ДТП автомобіль без ознак корозії дуже складно. Так само корозія з’являється на самій рамі, капоті і кришці багажника. У автомобілів перших років вже немає рідних порогів і днища, що може відштовхувати багатьох покупців.
Mercedes-Benz C-Class
Ну і звичайно ж німці теж свого часу мали грішок з корозією. В основному виділялося всього дві моделі, які були найбільш схильними до корозії. Це були Mercedes-Benz C-Class і E-Class. Дана модель в кузові W203 випускалась з 2000 по 2004 рік. Незважаючи на свій невеликий термін виробництва, автомобіль розійшовся досить великим тиражем.
Звичайно дана модель не дотягувала до інших моделей цієї ж марки, але все одно ми отримали справжній Mercedes-Benz з тією ж динамікою, керованістю, якісною збіркою і обробкою салону. Проблема даної моделі в тому, що кузов був практично не оброблений від корозії. Автомобіль рятує тільки те, що він мав дуже товстий шар грунтовки і лакофарбового покриття.
Volkswagen Golf
Як би дивно не виглядало, але навіть така компанія має грішок з корозією. Ми звичайно не говоримо, що всі моделі іржавіють, але є парочка моделей, на які вже зараз без сліз не поглянеш. Це саме п’яте покоління легендарної моделі, яке виготовлялося з 2003 по 2009 рік.
В принципі сам по собі автомобіль дуже навіть непоганий. Надійна силова частина, багате оснащення, просторий салон, якісні матеріали обробки салону і так далі. Плюсів у даної моделі дуже багато. Але ось з кузовом справжня проблема. Є випадки, коли навіть через 3-4 роки після покупки з салону автомобіль починав іржавіти і вже в деяких випадках було все запущено. Найчастіше страждають кришки капота, багажника, пороги, колісні арки, нижні кромки дверей і так далі.
Читайте також: Названо найкращі міські авто, що відрізняються малою витратою палива та плавною їздою
Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв'язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю прихованих функцій, які можуть істотно полегшити життя водієві. Експерти розповіли про…
В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…
Сучасні автомобілі буквально «напхані» різного роду технологіями, які роблять процес водіння більш комфортним і простим.…
Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…
Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…