«Славута» – це бюджетна модель українського виробництва, яка випускалася в 1999-2011 роках. Свого часу її могла купити практично будь-яка сім’я, завдяки доступній ціні машини. За період виробництва автомобіль встиг перенести безліч змін, в плані кузова, дизайну і технічних характеристик.
Але як би машину не міняли, у автолюбителів все одно було багато невдоволень. Деякі технічні характеристики просто не відповідали тому часу, а якість збірки залишала бажати кращого.
Бували навіть випадки, коли машина починала розвалюватися ще по дорозі з магазину, де була куплена.
За свою історію, «Славута» встигла спробувати різні карбюраторні двигуни (на 1,1, 1,2, 1,3 літра) і інжекторні (на 1,2 і 1,3 літра). Всі вони були 4-циліндрові, рядні, чотиритактні. Випускав двигуни Мелітопольський моторний завод.
Система змащення двигуна комбінована. Під тиском- змащувалися підшипники, а при допомозі розбризкування масла – циліндри і механізми газорозподілу.
Вентиляція картера відбувалася по замкнутій системі, через повітряний фільтр. Двигун охолоджувався, по рідинній системі закритого типу.
Може характеристики автомобіля виглядали гідними ціни машини, але їх можна було доопрацювати. Також багато питань викликала ходова частина, так як навіть єдина поїздка по поганій дорозі, змушувала відвідати автосервіс. Але незважаючи на всі скарги, машина завоювала популярність в народі.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…