Британська аналітична компанія IHS Markit провела в Північній Америці опитування серед автолюбительок, передає «Твоя МАШИНА» .
Дослідження показало бажані американками моделі автомобілів в 2020 році. Найпопулярнішою маркою став Buick – 56,1% машин цього бренду придбали жінки. При цьому були враховані як нові авто, так і старі. Потім йде компанія Mitsubishi – 54% машин дісталися жінкам. І замикає трійку Mini з результатом 53%. На п’ятому рядку розташувався Hyundai, потім – Nissan з показником 52%.
Якщо розглянути саме концерн General Motors, до якого відноситься вже згаданий Buick, то на другому місці знаходиться Cadillac – 43,9% жінок стали володарками машин цього бренду. 36% купили автомобілі Chevrolet, а серед клієнтів GMC частка жінок склала 29%. Фахівці припускають, що Buick користується попитом у автолюбительок, тому що в проектування машин марки вагомий внесок внесли жінки.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…