Британська аналітична компанія IHS Markit провела в Північній Америці опитування серед автолюбительок, передає «Твоя МАШИНА» .
Дослідження показало бажані американками моделі автомобілів в 2020 році. Найпопулярнішою маркою став Buick – 56,1% машин цього бренду придбали жінки. При цьому були враховані як нові авто, так і старі. Потім йде компанія Mitsubishi – 54% машин дісталися жінкам. І замикає трійку Mini з результатом 53%. На п’ятому рядку розташувався Hyundai, потім – Nissan з показником 52%.
Якщо розглянути саме концерн General Motors, до якого відноситься вже згаданий Buick, то на другому місці знаходиться Cadillac – 43,9% жінок стали володарками машин цього бренду. 36% купили автомобілі Chevrolet, а серед клієнтів GMC частка жінок склала 29%. Фахівці припускають, що Buick користується попитом у автолюбительок, тому що в проектування машин марки вагомий внесок внесли жінки.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…