Британська аналітична компанія IHS Markit провела в Північній Америці опитування серед автолюбительок, передає «Твоя МАШИНА» .
Дослідження показало бажані американками моделі автомобілів в 2020 році. Найпопулярнішою маркою став Buick – 56,1% машин цього бренду придбали жінки. При цьому були враховані як нові авто, так і старі. Потім йде компанія Mitsubishi – 54% машин дісталися жінкам. І замикає трійку Mini з результатом 53%. На п’ятому рядку розташувався Hyundai, потім – Nissan з показником 52%.
Якщо розглянути саме концерн General Motors, до якого відноситься вже згаданий Buick, то на другому місці знаходиться Cadillac – 43,9% жінок стали володарками машин цього бренду. 36% купили автомобілі Chevrolet, а серед клієнтів GMC частка жінок склала 29%. Фахівці припускають, що Buick користується попитом у автолюбительок, тому що в проектування машин марки вагомий внесок внесли жінки.
Автомобілі американської компанії Tesla, відомої своїми інноваційними технологіями та сміливими дизайнерськими рішеннями, завжди привертали увагу…
Багато автомобілістів під час вибору машини замислюються про її вартість, але забувають про ціну подальшого…
Infiniti, люксовий бренд корпорації Nissan Motor, колись був символом розкоші та надійності, але тепер опинився…
Заміна повітряного фільтра двигуна вашого автомобіля може принести кілька важливих переваг, які впливають як на…
Найбільші автовиробники форсованими темпами проводять електрифікацію свого модельного ряду. Не відстає від глобальних трендів і…
Незважаючи на безпрецедентні санкції, пов'язані з повномасштабною агресією РФ щодо України, окупацією та анексією українських…