Законопроект не змінює порядок розмитнення автомобілів, він залишається тим же, як був раніше. Тобто для розмитнення ввезеного з-за кордону авто треба буде сплатити ввізне мито (5-10% від вартості машини за кордоном, акциз, а аткож ПДВ у розмірі 20% на суму машини та податків).
Єдине, що зміниться з прийняттям законопроекту 8487 – це розміри акцизу. Тепер він буде вираховуватись по-новому, за спеціальною формулою (раніше – в залежності від віку та об’єму двигуна).
Для автомобілів з бензиновим двигуном базова ставка акцизу становить 50 євро, для дизеля – 75 євро. Цю ставку треба помножити на коефіцієнт об’єму двигуна та віку авто. Чим більші ці змінні, тим більша виходить ставка акцизу. Для зручності наводимо дві таблиці, в яких прораховані можливі варіанти розрахунку акцизу.
З таблиць видно, що навіть за новими ставками розмитнювати старі автомобілі невигідно. А саме на таких їздить більшість українців на єврономерах. Тому представники організації, яки виступають за доступне розмитнення та організовують акції протесту перед будівлями органів влади, вважають своєю основною задачею зменшення ставок акцизів саме для старих автомобілів.
Джерело: 24.
Якщо вам потрібен надійний, економний та практичний автомобіль для їзди по місту за невеликі гроші,…
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…