Законопроект не змінює порядок розмитнення автомобілів, він залишається тим же, як був раніше. Тобто для розмитнення ввезеного з-за кордону авто треба буде сплатити ввізне мито (5-10% від вартості машини за кордоном, акциз, а аткож ПДВ у розмірі 20% на суму машини та податків).
Єдине, що зміниться з прийняттям законопроекту 8487 – це розміри акцизу. Тепер він буде вираховуватись по-новому, за спеціальною формулою (раніше – в залежності від віку та об’єму двигуна).
Для автомобілів з бензиновим двигуном базова ставка акцизу становить 50 євро, для дизеля – 75 євро. Цю ставку треба помножити на коефіцієнт об’єму двигуна та віку авто. Чим більші ці змінні, тим більша виходить ставка акцизу. Для зручності наводимо дві таблиці, в яких прораховані можливі варіанти розрахунку акцизу.
З таблиць видно, що навіть за новими ставками розмитнювати старі автомобілі невигідно. А саме на таких їздить більшість українців на єврономерах. Тому представники організації, яки виступають за доступне розмитнення та організовують акції протесту перед будівлями органів влади, вважають своєю основною задачею зменшення ставок акцизів саме для старих автомобілів.
Джерело: 24.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…