Categories: Закони

В Раді проти збільшення виплат постраждалим в ДТП

Верховна Рада зняла з розгляду законопроекти, якими пропонувалося поліпшити правила обов’язкового автострахування, а також провалила компромісний законопроект з новою редакцією закону про ОСАЦВ.

6 вересня за це рішення проголосували 194 депутати при мінімально необхідних 226, передає Економічна правда.

Ключовий для ринку ОСАЦВ законопроект № 3670-д народні обранці не змогли прийняти в першому читанні (всього 142 голоси), ні навіть повернути його на доопрацювання в.о. голови парламентського комітету з питань фінансової політики та банківської діяльності Михайлу Довбенку.

Серед важливих новацій відхиленого законопроекту – ініціатива для покриття збитків страховим відшкодуванням поступово підвищувати максимальні страхові суми з нинішніх 100 тис грн за шкоду, заподіяну майну (і з 200 тис грн – за шкоду життю і здоров’ю), до 16 млн грн (100 млн грн) в 2025 році.

Перше підвищення заплановано було на 1 січня 2020 року – до 0,5 млн грн і 1 млн грн відповідно, але вже не відбудеться.

Документ хотів скасувати франшизу і виплачувати відшкодування постраждалим без урахування зношування автотранспорту.

До 2020 року розмір франшизи не зміг би перевищувати 2 тис грн, а потім її б скасовувала, а страховики почали платити потерпілим 100% суми збитку.

Розмір моральної шкоди планувалося привести у відповідність із судовою практикою, – 25 мінімальних зарплат (93 тис грн), а також невідповідність законодавства України євродирективам щодо визначення страхової суми за шкоду життю і здоров’ю – усунути.

Проти законопроекту виступили в “Батьківщині”, оскільки документ передбачає зростання виплат за шкоду здоров’ю людини (до 1 млн грн) і майну (до 500 тис. грн) одночасно з введенням з 2020 року вільного ціноутворення на цьому ринку.

Recent Posts

Десять найнадійніших автомобілів Audi в історії бренду: якість помножена на стиль

Машини Audi, як і практично всі німецькі автомобілі, вважаються зразком надійності та якості. За більш…

23.12.2024

Чим небезпечний для водія стан «дорожнього гіпнозу»: як його уникнути

Керування автомобілем вимагає від керманича максимальної концентрації та обережності. Особливо це стосується тривалих поїздок, під…

23.12.2024

Альтернативи Toyota 4Runner: шість гідних замін для легенди

Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…

23.12.2024

Чотири причини, чому не можна міняти моторну оливу кожні 10-15 тисяч кілометрів

Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…

23.12.2024

Десять потужних кросоверів, які не поступаються в динаміці найкращим спорткарам

Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…

23.12.2024

У Катарі публічно знищили спорткар за небезпечний дрифт водія: відео

У столиці Катару Досі місцева поліція затримала стрітрейсера, який розсікав вулицями на спортивному автомобілі Toyota…

23.12.2024