Днями Комітет з питань фінансової, податкової та митної політики прийняв рішення підтримати альтернативний законопроект 2078-1, натомість наш 2078 – відхилити. Аргументи – стандартні, наче й нічого не відбувалося останні 5 років: «навезуть хламу».
Про це повідомляє Доступне авто у Facebook.
Більшість в комітеті вважає, що екологічні стандарти «Євро» не повинні бути скасовані. Підтримана версія законопроекту просто відтерміновує стандарт «Євро-6» для імпорту і виробництва нових (легкових і вантажних) автомобілів.
В Європейському Союзі ж все навпаки: на вживані авто екостандарти «Євро» під час імпорту не поширюються взагалі, натомість для нових діє «Євро-6» ще з 2015 року.
А тепер увага, питання: а в яких країнах ще виготовляються нові авто нижче «Євро-6»? Відповідь дозволить зрозуміти, кому вигідне саме таке рішення. Підказка: це не країни ЄС.
Це – лише рішення комітету. Попереду – ще голосування в залі. З можливістю внесення правок. І саме в залі стане остаточно зрозуміло, куди рухається наш авторинок: у Європу, чи далекий схід.
У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…
В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…
У повсякденній метушні кожен може забути щось вдома, на роботі або в гостях. Особливо це…
Автоматична коробка передач (АКПП) - це складний і важливий пристрій в автомобілі, і її несправність…
Реєстраційні номерні знаки є обов'язковим елементом при експлуатації механічних засобів в Україні. При цьому їх…
ДТП - ситуація, від якої не застрахований жоден водій. При цьому мало хто з автомобілістів…