Close-up Of A Person's Hand Protecting Increasing Stacked Coins And Blue Car
У 2021 році автомобілі деяких моделей будуть обкладатися податком на розкіш, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Список можна буде знайти на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства.
Сума податку становитиме 25 тис. грн, і платити його повинні будуть власники машин не старше 5 років, вартість яких починається від 375 мінімальних зарплат, тобто мінімум 2,2 млн грн.
У разі несплати податку протягом 60 днів сума почне підвищуватися. Якщо не заплатити в перші 90 днів, то додасться 10% до штрафу, далі – вже 20%. При цьому машину мають право заарештувати.
Відповідно до закону, машиною в заставі можна користуватися, але не можна передавати її у володіння іншій особі. Податківці можуть стягнути авто, продати його, і отриманими грошима покрити штраф, а залишок повернути колишньому власнику.
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…