Тенденція електрифікації в автомобільній індустрії, безсумнівно, в останні роки стрімко зростає. Європа, як один з прихильників цього напрямку, випустила документ ЄС про заборону машин з вбудованим ДВЗ.
Згідно з його положеннями, викиди від нових легкових авто та фургонів повинні скоротитися на 65% до 2030 року та стати рівними нулю до 2035 року. Відповідно, жорсткість стандартів веде за собою і серйозність державних зобов’язань, наприклад – збільшення кількості зарядних станцій для автомобілів.
Один із провідних постачальників фінансової інформації, компанія Bloomberg повідомляє, що оновлений план ЄС щодо скорочення викидів буде представлений вже на наступному тижні. Наразі головною метою для автомобілів в Європі є прийняття всіх необхідних заходів для досягнення позначки 37,5% по скороченню витрат до 2020 року. Важливо відзначити, що в Європі 12% від усіх викидів припадає саме на легкові авто.
Підсумувавши все вищесказане, можна очікувати прискорення електрифікації транспортних засобів автовиробниками (особливо тими, які успішно продаються в Європі). Наприклад, Volkswagen вже заявив про припинення випуску авто зі звичайним двигуном до 2035 року, а Ford в Європі планує встигнути здійснити цей план до 2030 року.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…