Тенденція електрифікації в автомобільній індустрії, безсумнівно, в останні роки стрімко зростає. Європа, як один з прихильників цього напрямку, випустила документ ЄС про заборону машин з вбудованим ДВЗ.
Згідно з його положеннями, викиди від нових легкових авто та фургонів повинні скоротитися на 65% до 2030 року та стати рівними нулю до 2035 року. Відповідно, жорсткість стандартів веде за собою і серйозність державних зобов’язань, наприклад – збільшення кількості зарядних станцій для автомобілів.
Один із провідних постачальників фінансової інформації, компанія Bloomberg повідомляє, що оновлений план ЄС щодо скорочення викидів буде представлений вже на наступному тижні. Наразі головною метою для автомобілів в Європі є прийняття всіх необхідних заходів для досягнення позначки 37,5% по скороченню витрат до 2020 року. Важливо відзначити, що в Європі 12% від усіх викидів припадає саме на легкові авто.
Підсумувавши все вищесказане, можна очікувати прискорення електрифікації транспортних засобів автовиробниками (особливо тими, які успішно продаються в Європі). Наприклад, Volkswagen вже заявив про припинення випуску авто зі звичайним двигуном до 2035 року, а Ford в Європі планує встигнути здійснити цей план до 2030 року.
В Іспанії звичка сідати за кермо у легких капцях може вилитися у штраф, який багатьом…
На українських авторинках ще трапляються машини з механічною коробкою. Зазвичай це старі й недорогі моделі,…
Канал Autogefühl показав оновлений Kia Sportage, який збереже статус доступного кросовера в сегменті бестселерів. Модель…
У Бразилії представили Toyota Prius з новим підходом до зниження шкідливих викидів. Як пише Carscoops,…
На ринку, де популярні моделі розлітаються ще до прибуття на майданчик, є й ті, що…
Літня спека змушує кондиціонер працювати на максимум. Та не всі водії знають, як швидко охолодити…