Тенденція електрифікації в автомобільній індустрії, безсумнівно, в останні роки стрімко зростає. Європа, як один з прихильників цього напрямку, випустила документ ЄС про заборону машин з вбудованим ДВЗ.
Згідно з його положеннями, викиди від нових легкових авто та фургонів повинні скоротитися на 65% до 2030 року та стати рівними нулю до 2035 року. Відповідно, жорсткість стандартів веде за собою і серйозність державних зобов’язань, наприклад – збільшення кількості зарядних станцій для автомобілів.
Один із провідних постачальників фінансової інформації, компанія Bloomberg повідомляє, що оновлений план ЄС щодо скорочення викидів буде представлений вже на наступному тижні. Наразі головною метою для автомобілів в Європі є прийняття всіх необхідних заходів для досягнення позначки 37,5% по скороченню витрат до 2020 року. Важливо відзначити, що в Європі 12% від усіх викидів припадає саме на легкові авто.
Підсумувавши все вищесказане, можна очікувати прискорення електрифікації транспортних засобів автовиробниками (особливо тими, які успішно продаються в Європі). Наприклад, Volkswagen вже заявив про припинення випуску авто зі звичайним двигуном до 2035 року, а Ford в Європі планує встигнути здійснити цей план до 2030 року.
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…