Друга генерація Тойота Аква тепер має платформу TNGA GA-B, через що трохи “виросла” в розмірах. Тепер колісна база хетчбека складає 2600 мм, а його висота – 1485 мм. Інші параметри залишилися без змін. Дизайн хетчбека став виразнішим і яскравіше.
Всередині автомобіль став трохи просторіше, також тут є 10,5-дюймовий екран розважальної системи, а перемикати передачі тепер можливо за допомогою маленького джойстика. Також автомобіль комплектується адаптивним круїз-контролем, системою утримання в смузі, моніторингом сліпих зон і асистентом парковки, а в багажнику є розетка.
У рух нову Aqua призводить гібридна силова установка, яка складається з 1,5-літрового бензинового двигуна M15A-FXE потужністю 91 кінська сила і електромотора 1HM на 80 “конячок”. У базі автомобіль йде з переднім приводом, а в топовому оснащенні має повний привід.
Середня витрата палива Тойота Аква становить 2,8 л на 100 км, а також доступний новий їздовий режим Power + з максимальним рівнем рекуперації.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…