Друга генерація Тойота Аква тепер має платформу TNGA GA-B, через що трохи “виросла” в розмірах. Тепер колісна база хетчбека складає 2600 мм, а його висота – 1485 мм. Інші параметри залишилися без змін. Дизайн хетчбека став виразнішим і яскравіше.
Всередині автомобіль став трохи просторіше, також тут є 10,5-дюймовий екран розважальної системи, а перемикати передачі тепер можливо за допомогою маленького джойстика. Також автомобіль комплектується адаптивним круїз-контролем, системою утримання в смузі, моніторингом сліпих зон і асистентом парковки, а в багажнику є розетка.
У рух нову Aqua призводить гібридна силова установка, яка складається з 1,5-літрового бензинового двигуна M15A-FXE потужністю 91 кінська сила і електромотора 1HM на 80 “конячок”. У базі автомобіль йде з переднім приводом, а в топовому оснащенні має повний привід.
Середня витрата палива Тойота Аква становить 2,8 л на 100 км, а також доступний новий їздовий режим Power + з максимальним рівнем рекуперації.
Пройдіть тест на знання Правил дорожнього руху щодо зупинок. Дізнайтеся, де водіям дозволено зупинятись, та…
Дощова погода — справжній виклик для водіїв. Мокрий асфальт, погана видимість, аквапланування — усе це…
У Києві виставили на продаж рідкісний ЗАЗ-968 з пробігом 5000 км, відновлений і в робочому…
У 2025 році дизельні автомобілі залишаються популярними серед українських водіїв завдяки своїй витривалості, економічності та…
Експерти презентували топ-10 найекономніших автомобілів 2025 року, які приваблюють доступною ціною та практичністю для міського…
Правильне розташування відеореєстратора в авто рятує від штрафу в 510 гривень та забезпечує безпеку на…