У країнах Європейського Союзу спостерігається спад продажів нових авто. Крім того, європейці відмовляються від громадського транспорту через загрозу зараження COVID-19.
У Німеччині протягом липня продали на 25% менше нових автомобілів, ніж в цей же місяць 2020 року. Така ситуація склалася через проблеми в поставках комплектуючих для виготовлення автомобілів. Зокрема, мікропроцесори та акумулятори, які автоконцерни для здешевлення кінцевої вартості машини купують в країнах Азії.
Фахівці Інституту досліджень авторинку вважають, що це може привести до подорожчання автомобілів в Україні.
У Польщі також зафіксований спад продажів нових машин на 10%, якщо порівнювати з липнем 2020 року. Протягом липня поляки придбали майже 39000 нових легковиків. Звичайно, це вплинуло і на імпорт, і продажу транспортних засобів.
У липні цього року в Польщі з’явилося 204,5 тисячі оголошень з продажу автомобілів. Це на 15 600 менше, ніж у червні. Ринок вживаних авто в Польщі йде на спад, а середня ціна б/у авто зростає. Сьогодні вона становить 20 900 польських злотих (близько 5375 USD).
Минулого місяця в Україні було зафіксовано відразу два рекорди авторинку: більше імпортованих авто за місяць з лютого 2019 року та нових з січня 2014. Більше, ніж 90% автомобільного ринку України складають продажу старих авто.
Рівень автомобілізації в Україні більш ніж удвічі менше середньоєвропейського:
250 авто на 1000 чоловік проти 600 машин на тисячу населення в Європі;
В Україні не виробляють достатньої кількості автомобілів. У липні таких машин було всього трохи більше 1 тисячі. Все – методом SKD;
Через низький рівень економіки в українського народу низька купівельна спроможність. Експерти Інституту досліджень авторинку заявили, що 60% продажів в Україні – це б/у авто вартістю 2-10 тисяч доларів.
Автомобілів на внутрішньому ринку не вистачає, існує дефіцит. Попит задовольняють імпортом старих авто з-за кордону.
У липні імпорт легковиків з пробігом склав 40% від загальної кількості придбаних авто протягом місяця. В аналітиці вторинного авторинку експерти довели, що зі збільшенням імпорту зростає і кількість внутрішніх продажів. Український авторинок і ціни на ньому залежать від ввезення старих авто з-за кордону.
Також передбачається, що авто з пробігом в європейських країнах можуть подорожчати, так як їх виготовлять менше, а отже і небагато машин потрапить на вторинний ринок.
Щоб здешевити вартість авто в Україні, “в хід” можуть піти автомобілі з великими пробігами або прихованими дефектами технічного стану. Наприклад, постраждалі від недавніх повеней в Європі.
Так тимчасова зупинка автомобілебудівних заводів в світі і пандемія COVID-19 може привести до подорожчання автомобілів Україні і погіршення якості.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…