У 1988 році в результаті кропіткої роботи інженерів луцького «ЛуАЗ», спільно з фахівцями ленінградського «НАМІ» на світ з’явилося 2 експериментальних авто: ленінградська версія «ЛуАЗ-Прото», і луцька – «ЛуАЗ-1301». Візуально обидві машини були абсолютно однакові, але в одній з моделей були власні технічні напрацювання і своєрідні рішення.
Довжина автомобілів становила 3,4 метра, ширина – 1,57 метра, висота 1,57 метра, а споряджена маса – 850 кілограмів. Також, дані екземпляри були випущені тільки в трьохдверному компонуванні. На «ЛуАЗ-Прото» встановлювали чотирициліндровий бензиновий силовий агрегат «МеМЗ-245″ (від ЗАЗ-1102), об’ємом 1,1 літра і потужністю 53 кінські сили, завдяки чому машина без проблем розганялася до 148 кілометрів на годину, а витрата палива становила скромних 6 літрів на 100 кілометрів. Двигун працював в парі з шестиступінчастою МКПП. На автомобіль встановлювали незалежну передню і залежну задню підвіску за формулою «4/4», включаючи повнопривідну систему і підключаємий передній міст. Задні крісла можна було розкладати, без проблем трансформуючи їх в спальні місця.
Втім, всупереч своїй оригінальності, «ЛуАЗ-Прото» так і не потрапив в серійне виробництво через неналежне фінансування і свою специфічність для радянських обивателів.
У житті кожного водія може настати момент, коли акумулятор його автомобіля раптово «здихає». Якщо ви…
Якщо ви мрієте про спорткар, але маєте обмежений бюджет, не варто засмучуватися і ставити хрест…
Сучасні бензинові автомобілі практично всі обладнані каталітичним нейтралізатором або каталізатором, який призначений для зменшення кількості…
Багато українських автомобілістів спеціально залишають свої контактні номери телефонів під лобовим склом або на задньому…
Дослідження показують, що більше половини українських автомобілістів не користуються ременями безпеки. За це порушення ПДР…
У США увагу водіїв привернула дивна звичка поліцейських торкатися задніх ліхтарів при зупинці автомобіля. Швидко…