Щоб підвищити безпеку автомобілів, Інститут страхування безпеки дорожнього руху США (IIHS) посилив краш-тести на бічний удар. Нове випробування зазнали 20 невеликих позашляховиків, передає «Твоя МАШИНА».
Тестувалися моделі 2021 року, тобто вони оснащені найновішими технологіями та системами безпеки. Хорошу оцінку отримала лише Mazda CX-5. Також випробовувалися Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Trax, Honda CR-V, Nissan Rogue, Subaru Forester, Toyota RAV4, Toyota Venza та Volvo XC40 – всі вони отримали оцінку “прийнятно”.
Ще вісім моделей – Chevrolet Equinox, Ford Escape, GMC Terrain, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Kia Sportage та Lincoln Corsair – отримали мінімальну оцінку. Поганий результат показали Honda HR-V та Mitsubishi Eclipse Cross.
Бічний краш-тест полягає у зіткненні з більш важким бар’єром, що рухається з більшою швидкістю. Масу бар’єру збільшили до 1896 кг, що можна порівняти з вагою сучасного середнього позашляховика. Швидкість складає 60 км/год. За звичайного варіанта випробувань перешкода важила 1497 кг, а швидкість зіткнення становила 50 км/год.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…