Щоб підвищити безпеку автомобілів, Інститут страхування безпеки дорожнього руху США (IIHS) посилив краш-тести на бічний удар. Нове випробування зазнали 20 невеликих позашляховиків, передає «Твоя МАШИНА».
Тестувалися моделі 2021 року, тобто вони оснащені найновішими технологіями та системами безпеки. Хорошу оцінку отримала лише Mazda CX-5. Також випробовувалися Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Trax, Honda CR-V, Nissan Rogue, Subaru Forester, Toyota RAV4, Toyota Venza та Volvo XC40 – всі вони отримали оцінку “прийнятно”.
Ще вісім моделей – Chevrolet Equinox, Ford Escape, GMC Terrain, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Kia Sportage та Lincoln Corsair – отримали мінімальну оцінку. Поганий результат показали Honda HR-V та Mitsubishi Eclipse Cross.
Бічний краш-тест полягає у зіткненні з більш важким бар’єром, що рухається з більшою швидкістю. Масу бар’єру збільшили до 1896 кг, що можна порівняти з вагою сучасного середнього позашляховика. Швидкість складає 60 км/год. За звичайного варіанта випробувань перешкода важила 1497 кг, а швидкість зіткнення становила 50 км/год.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…