Дослідницька консалтингова компанія Radiant Energy Group (REG) повідомила про те, що в Європі, де продажі електрокарів найбільші у світі, електромобілі фактично створюють більше викидів вуглецю, ніж традиційні авто, оскільки електромережі дуже залежать від вугілля.
Як показує дослідження, найкращими в плані викидів є атомні та гідроелектростанції Швейцарії зі 100% економією вуглецю в порівнянні з бензиновими автомобілями. У Норвегії показник становить 98%, у Франції – 96%, у Швеції – 95% та в Австрії – 93%. Відстають Кіпр – 4%, Сербія – 15%, Естонія – 35% та Нідерланди – 37%.
У країнах, де значну частку електроенергії виробляють сонячні та вітрові станції, наприклад у Німеччині та Іспанії, зарядка автомобіля у другій половині дня, коли сонце та вітер переважають, економить на 16-18% більше вуглецю, ніж уночі, коли мережа працює на газі чи вугіллі.
Варто зазначити, що згідно з даними ЄАВС, викид вуглекислого газу в недавно зареєстрованих бензинових автомобілях у Європі впав у середньому на 25% у період з 2006 по 2016 рік.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…