Дослідницька консалтингова компанія Radiant Energy Group (REG) повідомила про те, що в Європі, де продажі електрокарів найбільші у світі, електромобілі фактично створюють більше викидів вуглецю, ніж традиційні авто, оскільки електромережі дуже залежать від вугілля.
Як показує дослідження, найкращими в плані викидів є атомні та гідроелектростанції Швейцарії зі 100% економією вуглецю в порівнянні з бензиновими автомобілями. У Норвегії показник становить 98%, у Франції – 96%, у Швеції – 95% та в Австрії – 93%. Відстають Кіпр – 4%, Сербія – 15%, Естонія – 35% та Нідерланди – 37%.
У країнах, де значну частку електроенергії виробляють сонячні та вітрові станції, наприклад у Німеччині та Іспанії, зарядка автомобіля у другій половині дня, коли сонце та вітер переважають, економить на 16-18% більше вуглецю, ніж уночі, коли мережа працює на газі чи вугіллі.
Варто зазначити, що згідно з даними ЄАВС, викид вуглекислого газу в недавно зареєстрованих бензинових автомобілях у Європі впав у середньому на 25% у період з 2006 по 2016 рік.
Ринок дизельних автомобілів славиться своєю економічністю та довговічністю, проте не всі моделі можуть похвалитися надійністю.…
Спортивний автомобіль - це покупка, заснована на чистих емоціях. Від розгону до керованості, такі автомобілі…
Нова директива Європейського Союзу про підвищення мінімальних ставок на автомобільне паливо зобов'язує Україну, як кандидата…
Останніми роками в Україні зріс попит на вживані автомобілі зі США. Незважаючи на війну і…
Зупинка автомобіля поліцією - це завжди стрес, але деякі водії при цьому намагаються обдурити патрульних,…
Кожен автомобіліст самостійно підлаштовує свою машину під власний комфорт. Не є винятком і автомобільні фари,…