Дослідницька консалтингова компанія Radiant Energy Group (REG) повідомила про те, що в Європі, де продажі електрокарів найбільші у світі, електромобілі фактично створюють більше викидів вуглецю, ніж традиційні авто, оскільки електромережі дуже залежать від вугілля.
Як показує дослідження, найкращими в плані викидів є атомні та гідроелектростанції Швейцарії зі 100% економією вуглецю в порівнянні з бензиновими автомобілями. У Норвегії показник становить 98%, у Франції – 96%, у Швеції – 95% та в Австрії – 93%. Відстають Кіпр – 4%, Сербія – 15%, Естонія – 35% та Нідерланди – 37%.
У країнах, де значну частку електроенергії виробляють сонячні та вітрові станції, наприклад у Німеччині та Іспанії, зарядка автомобіля у другій половині дня, коли сонце та вітер переважають, економить на 16-18% більше вуглецю, ніж уночі, коли мережа працює на газі чи вугіллі.
Варто зазначити, що згідно з даними ЄАВС, викид вуглекислого газу в недавно зареєстрованих бензинових автомобілях у Європі впав у середньому на 25% у період з 2006 по 2016 рік.
Вибір реєстратора – як мінне поле. На прилавках – від 1000 гривень до 15 тисяч.…
Водії люблять автомат – зручно, без зчеплення, натиснув і поїхав. Але навіть автомат не пробачає…
У сервісах усе частіше доводиться чути одне й те саме: «Автовиробник пише – міняти олію…
Власник Toyota GR Corolla із США опинився у доволі дивній ситуації: під час руху прямою…
Японці дали задній хід – оновлений Toyota Crown Sport G на 2025 рік став дешевшим.…
Ford змушений відкликати понад 850 тисяч машин у США через збій у роботі паливного насоса.…