Обов’язковий техогляд в Україні може повернутися вже цього року. Однак пройти його чесно вдасться не всім власникам автомобілів.
В Україні середній вік авто становить майже 23 роки. Український автопарк – один із найстаріших у Європі, відповідно кількість автомобілів, які не зможуть пройти техогляд через свій вік, дуже висока.
Проте є й інші вагомі причини для того, щоби відмовити у проходженні техогляду.
Найбільша проблема пов’язана з каталізаторами та сажовими фільтрами. Нормальний термін служби цих деталей – 250 – 300 тисяч кілометрів. Тобто трохи більше десяти років середньої експлуатації. Коли ці деталі виходять з ладу, їх видаляють та перепрограмують блок управління двигуном під екологічні норми меншого стандарту, або ставлять “обманку”. Але щоб чесно пройти техогляд, каталізатор і сажовий фільтр доведеться повернути, а задоволення це недешеве.
Також є нюанси і з американськими “битками”. Власники автомобілів, імпортованих із США, мають замінити всю оптику. Йдеться як про передні фари, які мають відповідати європейським стандартам розподілу світла, так і про задні ліхтарі, в яких поворотники мають бути жовтого або оранжевого кольору.
Крім того, під час техогляду перевірятимуть гальмівну систему, кермо, стан підвіски та інші параметри. При цьому, якщо буде знайдено якісь невідповідності, власник буде змушений забрати авто на евакуаторі та відвезти його на інше СТО, оскільки у пунктах контролю усувати виявлені недоліки буде заборонено.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…