Ситуація з цінами на пальне зараз тяжка. Також варто додати, що не скрізь якість пального відповідає стандартам. Експерти перевірили паливо із різних станцій, передає «Твоя МАШИНА»
Таке дослідження вже проводилося, і виявилось, що 25% палива – це фальсифікат. Цього разу аналізували АЗС як у межах міста, так і вздовж траси. Таким чином, було визначено кореляцію залежно від віддаленості від контролюючих органів.
Були зразки 16 мереж: WOG, ОККО, SHELL, ZOG, KLO, PRIME, АВІАС, ULTRA, БРСМ-Нафта, Avantage 7, UPG, CHIPO, Brent Oil, МОТТО, та дві невеликі регіональні мережі АЗС – КСЕМ та Дніпро-Нафта. Досліджувалися основні параметри палива: октанове число, вміст сірки та об’ємні частини ароматичних вуглеводнів та бензолу. Залежно від показників зразки відносили до зеленої (відповідність усім нормам і є “запас міцності”), синю (порушень немає, але немає і “запасу міцності”) або червоній зоні (невідповідність нормам).
Зелена зона
Сюди потрапили 5 мереж: WOG, ОККО, KLO, ZOG та PRIME. Спочатку дивилися октанове число. Воно має бути не менше 95, і всі зразки мали запас міцності за цим показником. Найбільше октанове число зафіксовано у зразку мережі WOG – 95,7 од. ОККО, KLO, ZOG відстали лише одну десяту – 95,6 од. Далі йде PRIME – 95,5 од.
Наступним показником стало утримання сірки, від якого залежить термін служби двигуна. Найменше значення виявлено у бензині WOG – 6 мг/кг. Далі йде ZOG – 7 мг/кг. Ці значення із запасом укладаються у стандарти Євро-5.
Зміст ароматичних вуглеводнів теж у всіх зразків виявилося гаразд. Найкращий показник у KLO – лише 25,3%. Потім аналізували вміст бензолу, воно має бути більше 1%. Найменша кількість – у ОККО (0,37%), та KLO (0,4%).
Синя зона
У синю зону потрапили Avantage 7, SHELL, АВІАС, CHIPO, ULTRA та UPG. Зразки А-95 відповідають усім вимогам та мають високу якість. На кордоні перебуває лише вміст сірки – 9-10 мг/кг за нормативу трохи більше 10 мг/кг.
Червона зона
У червону зону в основному потрапили дискаунтери, хоча зараз ціни у них не набагато нижчі. Низька якість бензину зафіксована у мережах БРСМ-Нафта, МОТТО, Brent Oil, КСЕМ та Дніпро-Нафта. У перших чотирьох АЗС зразків відзначено мале октанове число: БРСМ-Нафта (94,2 од.), МОТТО (90,4 од.), Brent Oil (93 од.), КСЕМ (92,3 од.). Якщо таким паливом заправляти машину, якій підходить лише А-95, можна погубити двигун.
Щодо вмісту сірки, більш ніж у 5 разів норма перевищена у МОТТО – 54 мг/кг. У зразку Дніпро-Нафта сірки більше за норму в 2 рази. Не кращі результати вмісту бензолу. Так, чотириразове перевищення допустимого рівня цієї речовини виявлено в пробі МОТТО (3,98%), дворазове – у КСЕМ, та у півтора рази – у Brent Oil. Такий вміст токсичних речовин загрожує проблемами зі здоров’ям у водіїв та пішоходів.
Також експерти звернули увагу на аномально низький вміст ароматичних вуглеводнів у зразках МОТТО, Brent Oil, КСЕМ та Дніпро-Нафта (8-14%). Таким чином, паливо у цих мережах більше тягне на кустарне виробництво.
Якщо говорити про різницю палива в місті та на трасі, то пальне скрізь однакове. Якщо бензин якісний, то купувати його можна скрізь. Якщо ж продавці намагаються заощаджувати на всьому, то якісного палива не буде на жодній АЗС.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…