В Україні знищено велику кількість нафтобаз та найбільший нафтопереробний завод країни.
Директор ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн нарахував понад 20 атакованих галузевих об’єктів з початку війни.
Перші з атакованих об’єктів мали певні запаси, а “березневі” вже здебільшого ринок встиг спустошити. Але в умовах нестачі пального це суттєві втрати.
Нині потрібно більше бензовозів, які можуть привозити пальне безпосередньо з-за кордону, щоб кожен власник бензовозу мав змогу виїхати та купити собі паливо.
Після ракетного удару по “Укртатнафті” та її нафтосховищам наш найбільший виробник вимушено призупинив діяльність.
Навіть великі гравці додатково обмежують реалізацію, тому що вже йдуть нові партії пального, які не потрапляють у виставлений ціновий коридор. Споживачі без пального, бізнес зупиняється, персонал може залишитись без зарплати.
Незважаючи на це, більшість мереж продовжують роботу завдяки зниженню податків та фіскального тиску, тим самим можуть запропонувати споживачам паливо за адекватною ціною. Держрегулювання в умовах воєнного стану не дає цінам стрибнути надто високо через дефіцит палива.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…