В Україні знищено велику кількість нафтобаз та найбільший нафтопереробний завод країни.
Директор ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн нарахував понад 20 атакованих галузевих об’єктів з початку війни.
Перші з атакованих об’єктів мали певні запаси, а “березневі” вже здебільшого ринок встиг спустошити. Але в умовах нестачі пального це суттєві втрати.
Нині потрібно більше бензовозів, які можуть привозити пальне безпосередньо з-за кордону, щоб кожен власник бензовозу мав змогу виїхати та купити собі паливо.
Після ракетного удару по “Укртатнафті” та її нафтосховищам наш найбільший виробник вимушено призупинив діяльність.
Навіть великі гравці додатково обмежують реалізацію, тому що вже йдуть нові партії пального, які не потрапляють у виставлений ціновий коридор. Споживачі без пального, бізнес зупиняється, персонал може залишитись без зарплати.
Незважаючи на це, більшість мереж продовжують роботу завдяки зниженню податків та фіскального тиску, тим самим можуть запропонувати споживачам паливо за адекватною ціною. Держрегулювання в умовах воєнного стану не дає цінам стрибнути надто високо через дефіцит палива.
Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…