В Україні знищено велику кількість нафтобаз та найбільший нафтопереробний завод країни.
Директор ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн нарахував понад 20 атакованих галузевих об’єктів з початку війни.
Перші з атакованих об’єктів мали певні запаси, а “березневі” вже здебільшого ринок встиг спустошити. Але в умовах нестачі пального це суттєві втрати.
Нині потрібно більше бензовозів, які можуть привозити пальне безпосередньо з-за кордону, щоб кожен власник бензовозу мав змогу виїхати та купити собі паливо.
Після ракетного удару по “Укртатнафті” та її нафтосховищам наш найбільший виробник вимушено призупинив діяльність.
Навіть великі гравці додатково обмежують реалізацію, тому що вже йдуть нові партії пального, які не потрапляють у виставлений ціновий коридор. Споживачі без пального, бізнес зупиняється, персонал може залишитись без зарплати.
Незважаючи на це, більшість мереж продовжують роботу завдяки зниженню податків та фіскального тиску, тим самим можуть запропонувати споживачам паливо за адекватною ціною. Держрегулювання в умовах воєнного стану не дає цінам стрибнути надто високо через дефіцит палива.
Для більшості автовласників в Україні заміна масла є звичайною процедурою, яку можна виконати самостійно. Однак…
Багато водіїв в Україні впевнені, що вони суворо дотримуються ПДР і притягнути їх до відповідальності…
Європейські водії останнім часом впадають у ступор, побачивши нові дорожні знаки у вигляді синього квадрата…
В Україні в останні місяці стабілізувалася ситуація з викраденнями автомобілів, проте статистика все ще висока,…
В Україні поліції заборонено зупиняти транспортні засоби без конкретних підстав, більшість з яких пов'язані з…
В Україні автомобілісти вважають за краще купувати автомобілі з пробігом, особливо, коли мова заходить про…