З моменту початку війни в Україні росія завдала десятків ракетних ударів по українській паливній інфраструктурі: зруйнувала багато нафтобаз, у тому числі і Кременчуцький НПЗ.
Також на дефіцит палива вплинуло збільшення вартості логістики, тому мережі АЗС не можуть продавати бензин за встановленими державою цінами. Так, на багатьох заправках продають лише преміальні види палива, а дешеві бензин та дизель (якщо вони є) відпускаються по талонах.
“Урядовий розрахунок цін справедливий, по-перше, при постачанні залізничних партій, по-друге, з реалізацією у західних областях. Для східних, південних та центральних областей слід додати 1 грн/л на транспортування бензовозом. При цьому всі розрахунки – суто теоретичні. Тому що фізично потрібних обсягів немає. В даний час імпорт почали головним чином три-чотири національні мережі, але в дуже обмежених обсягах”, – пояснює керівник “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Він зазначає, що дрібні та середні регіональні мережі змушені зупинятися. Це призводить до того, що на АЗС національних операторів також закінчується паливо. Крім того, вони тримають певний запас для “силовиків”, муніципалітету та корпоративних клієнтів, яким теж почали запроваджувати ліміти.
Догляд за автомобілем є найважливішою умовою забезпечення довговічності кожного автомобіля. У цьому відношенні багатьом може…
В Україні діють вікові обмеження для водіїв різного типу транспорту. У Головному сервісному центрі МВС…
Стало відомо, скільки і яких машин з пробігом українці придбали у квітні. Старі авто користуються…
Патрульна поліція Києва виступила з важливим попередженням для водіїв. У своєму Телеграм-каналі правоохоронці звернули увагу…
Зростання цін на автомобільне паливо спровокувало в Україні стрибок випадків торгівлі підробленим бензином. Фахівці Інституту…
В Україні, згідно з останніми дослідженнями, менше половини водіїв користуються ременями безпеки. При цьому штраф…