З моменту початку війни в Україні росія завдала десятків ракетних ударів по українській паливній інфраструктурі: зруйнувала багато нафтобаз, у тому числі і Кременчуцький НПЗ.
Також на дефіцит палива вплинуло збільшення вартості логістики, тому мережі АЗС не можуть продавати бензин за встановленими державою цінами. Так, на багатьох заправках продають лише преміальні види палива, а дешеві бензин та дизель (якщо вони є) відпускаються по талонах.
“Урядовий розрахунок цін справедливий, по-перше, при постачанні залізничних партій, по-друге, з реалізацією у західних областях. Для східних, південних та центральних областей слід додати 1 грн/л на транспортування бензовозом. При цьому всі розрахунки – суто теоретичні. Тому що фізично потрібних обсягів немає. В даний час імпорт почали головним чином три-чотири національні мережі, але в дуже обмежених обсягах”, – пояснює керівник “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Він зазначає, що дрібні та середні регіональні мережі змушені зупинятися. Це призводить до того, що на АЗС національних операторів також закінчується паливо. Крім того, вони тримають певний запас для “силовиків”, муніципалітету та корпоративних клієнтів, яким теж почали запроваджувати ліміти.
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…
Проблема раптового розряджання акумуляторної батареї автомобіля особливо актуальна взимку. На морозі АКБ не тримає заряд…
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…