З моменту початку війни в Україні росія завдала десятків ракетних ударів по українській паливній інфраструктурі: зруйнувала багато нафтобаз, у тому числі і Кременчуцький НПЗ.
Також на дефіцит палива вплинуло збільшення вартості логістики, тому мережі АЗС не можуть продавати бензин за встановленими державою цінами. Так, на багатьох заправках продають лише преміальні види палива, а дешеві бензин та дизель (якщо вони є) відпускаються по талонах.
“Урядовий розрахунок цін справедливий, по-перше, при постачанні залізничних партій, по-друге, з реалізацією у західних областях. Для східних, південних та центральних областей слід додати 1 грн/л на транспортування бензовозом. При цьому всі розрахунки – суто теоретичні. Тому що фізично потрібних обсягів немає. В даний час імпорт почали головним чином три-чотири національні мережі, але в дуже обмежених обсягах”, – пояснює керівник “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Він зазначає, що дрібні та середні регіональні мережі змушені зупинятися. Це призводить до того, що на АЗС національних операторів також закінчується паливо. Крім того, вони тримають певний запас для “силовиків”, муніципалітету та корпоративних клієнтів, яким теж почали запроваджувати ліміти.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…