З моменту початку війни в Україні росія завдала десятків ракетних ударів по українській паливній інфраструктурі: зруйнувала багато нафтобаз, у тому числі і Кременчуцький НПЗ.
Також на дефіцит палива вплинуло збільшення вартості логістики, тому мережі АЗС не можуть продавати бензин за встановленими державою цінами. Так, на багатьох заправках продають лише преміальні види палива, а дешеві бензин та дизель (якщо вони є) відпускаються по талонах.
“Урядовий розрахунок цін справедливий, по-перше, при постачанні залізничних партій, по-друге, з реалізацією у західних областях. Для східних, південних та центральних областей слід додати 1 грн/л на транспортування бензовозом. При цьому всі розрахунки – суто теоретичні. Тому що фізично потрібних обсягів немає. В даний час імпорт почали головним чином три-чотири національні мережі, але в дуже обмежених обсягах”, – пояснює керівник “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Він зазначає, що дрібні та середні регіональні мережі змушені зупинятися. Це призводить до того, що на АЗС національних операторів також закінчується паливо. Крім того, вони тримають певний запас для “силовиків”, муніципалітету та корпоративних клієнтів, яким теж почали запроваджувати ліміти.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…