З моменту початку війни в Україні росія завдала десятків ракетних ударів по українській паливній інфраструктурі: зруйнувала багато нафтобаз, у тому числі і Кременчуцький НПЗ.
Також на дефіцит палива вплинуло збільшення вартості логістики, тому мережі АЗС не можуть продавати бензин за встановленими державою цінами. Так, на багатьох заправках продають лише преміальні види палива, а дешеві бензин та дизель (якщо вони є) відпускаються по талонах.
“Урядовий розрахунок цін справедливий, по-перше, при постачанні залізничних партій, по-друге, з реалізацією у західних областях. Для східних, південних та центральних областей слід додати 1 грн/л на транспортування бензовозом. При цьому всі розрахунки – суто теоретичні. Тому що фізично потрібних обсягів немає. В даний час імпорт почали головним чином три-чотири національні мережі, але в дуже обмежених обсягах”, – пояснює керівник “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
Він зазначає, що дрібні та середні регіональні мережі змушені зупинятися. Це призводить до того, що на АЗС національних операторів також закінчується паливо. Крім того, вони тримають певний запас для “силовиків”, муніципалітету та корпоративних клієнтів, яким теж почали запроваджувати ліміти.
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…