Дефіцит палива та підвищена вартість створюють передумови для поширення неякісного фальсифікату.
Голова “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн заявив, що раніше до змішування підходили більш відповідально і паливо було більш якісним.
Для підвищення октанового числа пального використовували російські та білоруські компоненти. На сьогоднішній день його змішують із біоетанолом. Він викликає певні проблеми – таке паливо не можна зберігати, а в гіршому випадку після заправки таким фальсифікатом машині може знадобитися ремонт двигуна.
“На заправках зараз з’явилося багато альтернативного палива, спиртовмісного палива – це все різновиди фальсифікату”, – зазначив Куюн.
Якщо на боковині колеса виросла пухлина – не тягніть. Це не дрібна вада, а сигнал…
Самостійна заміна свічок запалювання виглядає найлегшою операцією під капотом. Здається, зняв катушки, викрутив старі –…
Мало хто знає, але шини в автомобілі стираються не однаково. Іноді швидше ззаду, іноді –…
Нова машина зазвичай асоціюється з надійністю. Але ця ілюзія швидко розбивається, коли перші серйозні поломки…
У Renault вирішили не гнатися за модою на PHEV – тобто гібриди, які можна заряджати…
Porsche готує електричний Cayenne з акустичним сюрпризом. У салоні лунатиме звук бензинового V8, але через…