Дефіцит палива та підвищена вартість створюють передумови для поширення неякісного фальсифікату.
Голова “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн заявив, що раніше до змішування підходили більш відповідально і паливо було більш якісним.
Для підвищення октанового числа пального використовували російські та білоруські компоненти. На сьогоднішній день його змішують із біоетанолом. Він викликає певні проблеми – таке паливо не можна зберігати, а в гіршому випадку після заправки таким фальсифікатом машині може знадобитися ремонт двигуна.
“На заправках зараз з’явилося багато альтернативного палива, спиртовмісного палива – це все різновиди фальсифікату”, – зазначив Куюн.
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…