Кабінет Міністрів України вирішив внести зміни до технічного регламенту вимог щодо автомобільних бензинів.
Згідно з новими нормами, в Україні дозволять виробництво та випуск нафтопродуктів стандарту Євро-3 та Євро-4. Право продавати бензин нижчих технічних стандартів діятиме для учасників ринку до кінця війни.
Основні відмінності нафтопродуктів різних еко-класів – вміст сірки та бензолу. Для Євро-5 дозволяється не більше 10 ppm сірки, для Євро-4 – 50 ppm, а для Євро-3 – 150 ppm. Частка бензолу становить 1%, 3% та 5%, відповідно.
Водночас, у Кабміні наголосили, що використовувати паливо стандартів Євро-3 та Євро-4 дозволять лише у разі оцінювання кожної партії згідно з модулем F1. Насамперед, таке рішення уряду зумовлене бажанням подолати паливну кризу в Україні в найкоротші терміни.
Зазначимо, що зміни у технічних стандартах палива дозволять легалізувати виробництво останнього на міні-НПЗ, які, згідно з підрахунками “Консалтингової групи А-95”, випускали приблизно 35 тис. т бензину та близько 10 тис. т дизпалива.
Якщо ви шукаєте швидкий і потужний позашляховик, але хочете вкластися в бюджет до 50 000…
Власники автомобілів, прагнучи захистити свої транспортні засоби від викрадень, знаходять все більш винахідливі способи. Один…
Економічність і надійність старих автомобілів стають важливими факторами під час вибору автомобіля, особливо в умовах…
Мільйони водіїв втрачають можливість зробити кондиціонер у своєму автомобілі значно ефективнішим і заощадити на паливі,…
2024 рік обіцяє бути насиченим для автомобільної промисловості з безліччю новинок, які з'являться на ринку.…
З настанням літнього сезону багато водіїв задаються питанням: чи витрачають автомобілі більше бензину влітку? Відповідь…