Кабінет Міністрів України вирішив внести зміни до технічного регламенту вимог щодо автомобільних бензинів.
Згідно з новими нормами, в Україні дозволять виробництво та випуск нафтопродуктів стандарту Євро-3 та Євро-4. Право продавати бензин нижчих технічних стандартів діятиме для учасників ринку до кінця війни.
Основні відмінності нафтопродуктів різних еко-класів – вміст сірки та бензолу. Для Євро-5 дозволяється не більше 10 ppm сірки, для Євро-4 – 50 ppm, а для Євро-3 – 150 ppm. Частка бензолу становить 1%, 3% та 5%, відповідно.
Водночас, у Кабміні наголосили, що використовувати паливо стандартів Євро-3 та Євро-4 дозволять лише у разі оцінювання кожної партії згідно з модулем F1. Насамперед, таке рішення уряду зумовлене бажанням подолати паливну кризу в Україні в найкоротші терміни.
Зазначимо, що зміни у технічних стандартах палива дозволять легалізувати виробництво останнього на міні-НПЗ, які, згідно з підрахунками “Консалтингової групи А-95”, випускали приблизно 35 тис. т бензину та близько 10 тис. т дизпалива.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…