Новости

Українські аграрії запропонували дієвий спосіб розв’язання паливної кризи

Генеральний директор асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) Роман Сластен заявив про те, що в умовах пошуку нових логістичних варіантів для постачання в Україну палива одним із варіантів виходу може стати транспортування дизельного палива у флекситанках – спеціальних гнучких контейнерах.

“Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та олії в автозерновозах, а також у 20-футових контейнерах залізницею. На зворотному шляху зазвичай ці автомобілі та контейнери їдуть порожніми, – пояснює Роман Сластен. – Причому обсяг таких перевезень за підсумками квітня 2022 р. – до 1 млн т на місяць, і він зростатиме, тому що Україні потрібно експортувати не менше 3 млн т зерна і 400 тис. т олії щомісяця. Отже, цілком реально на зворотному шляху якраз і використовувати спеціальні флекситанки для перевезення в Україну дизпалива”.

УКАБ підготував низку пропозицій щодо використання флекситанків для перевезення ДП та направив їх прем’єру-міністру Денису Шмигалю та низці чиновників, які стосуються врегулювання ситуації з дефіцитом пального.

Одна з основних причин поточного дефіциту палива – у недостатній логістичній можливості постачання в Україну: не вистачає можливості залізничних постачань та автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече постачання.

Сластен пояснює, що використовуючи флекситанки, можна значно здешевити логістику експорту зерна та імпорту дизпалива.

За його словами, координує цей процес Міністерство аграрної політики та продовольства. Також відбувається плідна співпраця з МВС та Мінінфраструктури, у складі якої є спеціалісти, які займаються розробкою нормативної документації, яка відповідатиме європейським вимогам.

В УКАБ також зазначають, що для таких перевезень має бути дотримано низку умов безпеки. Йдеться про проходження відповідного навчання водіями з отриманням свідоцтва, доукомплектування автомобіля засобами пожежогасіння та іншим спорядженням відповідно до вимог, періодичну перевірку цілісності та ступеня зносу флекситанків, використання дублюючих шарів для уникнення розливу палива за межі контейнера, кузова автомобіля та ін.

Проте, впевнені в асоціації, таке рішення суттєво знизить вартість перевезень, завантаженість доріг та дефіцит постачання дизпалива в Україну. Тож справа зараз – за злагодженими діями міністерств та відомств, від яких залежить оперативне вирішення проблеми.

Recent Posts

Для чого досвідчені водії возять в машині пляшку соняшникової олії: три хитрі лайфхаки

Мало хто знає, та соняшникова олія є не лише заправкою для салату чи смаження продуктів,…

13.12.2025

ТОП-5 двигунів, що не пройдуть і 100 тисяч кілометрів

Під час підбору вживаного автомобіля основний акцент завжди робиться на стані та ресурсі двигуна. Якщо…

13.12.2025

ТОП-5 надійних кросоверів, що живуть довше за Toyota RAV4

Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…

12.12.2025

Код 78 в водійських правах: за нього в Україні можна отримати 3400 грн штрафу

Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…

12.12.2025

На якій колонці АЗС небезпечно заправлятись: можете вбити двигун

Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…

12.12.2025

ТОП-5 найкращих трирядних кросоверів 2025 року за версією J.D. Power

Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…

12.12.2025