Генеральний директор асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) Роман Сластен заявив про те, що в умовах пошуку нових логістичних варіантів для постачання в Україну палива одним із варіантів виходу може стати транспортування дизельного палива у флекситанках – спеціальних гнучких контейнерах.
“Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та олії в автозерновозах, а також у 20-футових контейнерах залізницею. На зворотному шляху зазвичай ці автомобілі та контейнери їдуть порожніми, – пояснює Роман Сластен. – Причому обсяг таких перевезень за підсумками квітня 2022 р. – до 1 млн т на місяць, і він зростатиме, тому що Україні потрібно експортувати не менше 3 млн т зерна і 400 тис. т олії щомісяця. Отже, цілком реально на зворотному шляху якраз і використовувати спеціальні флекситанки для перевезення в Україну дизпалива”.
УКАБ підготував низку пропозицій щодо використання флекситанків для перевезення ДП та направив їх прем’єру-міністру Денису Шмигалю та низці чиновників, які стосуються врегулювання ситуації з дефіцитом пального.
Одна з основних причин поточного дефіциту палива – у недостатній логістичній можливості постачання в Україну: не вистачає можливості залізничних постачань та автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече постачання.
Сластен пояснює, що використовуючи флекситанки, можна значно здешевити логістику експорту зерна та імпорту дизпалива.
За його словами, координує цей процес Міністерство аграрної політики та продовольства. Також відбувається плідна співпраця з МВС та Мінінфраструктури, у складі якої є спеціалісти, які займаються розробкою нормативної документації, яка відповідатиме європейським вимогам.
В УКАБ також зазначають, що для таких перевезень має бути дотримано низку умов безпеки. Йдеться про проходження відповідного навчання водіями з отриманням свідоцтва, доукомплектування автомобіля засобами пожежогасіння та іншим спорядженням відповідно до вимог, періодичну перевірку цілісності та ступеня зносу флекситанків, використання дублюючих шарів для уникнення розливу палива за межі контейнера, кузова автомобіля та ін.
Проте, впевнені в асоціації, таке рішення суттєво знизить вартість перевезень, завантаженість доріг та дефіцит постачання дизпалива в Україну. Тож справа зараз – за злагодженими діями міністерств та відомств, від яких залежить оперативне вирішення проблеми.
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…