Новости

Українські аграрії запропонували дієвий спосіб розв’язання паливної кризи

Генеральний директор асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) Роман Сластен заявив про те, що в умовах пошуку нових логістичних варіантів для постачання в Україну палива одним із варіантів виходу може стати транспортування дизельного палива у флекситанках – спеціальних гнучких контейнерах.

“Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та олії в автозерновозах, а також у 20-футових контейнерах залізницею. На зворотному шляху зазвичай ці автомобілі та контейнери їдуть порожніми, – пояснює Роман Сластен. – Причому обсяг таких перевезень за підсумками квітня 2022 р. – до 1 млн т на місяць, і він зростатиме, тому що Україні потрібно експортувати не менше 3 млн т зерна і 400 тис. т олії щомісяця. Отже, цілком реально на зворотному шляху якраз і використовувати спеціальні флекситанки для перевезення в Україну дизпалива”.

УКАБ підготував низку пропозицій щодо використання флекситанків для перевезення ДП та направив їх прем’єру-міністру Денису Шмигалю та низці чиновників, які стосуються врегулювання ситуації з дефіцитом пального.

Одна з основних причин поточного дефіциту палива – у недостатній логістичній можливості постачання в Україну: не вистачає можливості залізничних постачань та автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече постачання.

Сластен пояснює, що використовуючи флекситанки, можна значно здешевити логістику експорту зерна та імпорту дизпалива.

За його словами, координує цей процес Міністерство аграрної політики та продовольства. Також відбувається плідна співпраця з МВС та Мінінфраструктури, у складі якої є спеціалісти, які займаються розробкою нормативної документації, яка відповідатиме європейським вимогам.

В УКАБ також зазначають, що для таких перевезень має бути дотримано низку умов безпеки. Йдеться про проходження відповідного навчання водіями з отриманням свідоцтва, доукомплектування автомобіля засобами пожежогасіння та іншим спорядженням відповідно до вимог, періодичну перевірку цілісності та ступеня зносу флекситанків, використання дублюючих шарів для уникнення розливу палива за межі контейнера, кузова автомобіля та ін.

Проте, впевнені в асоціації, таке рішення суттєво знизить вартість перевезень, завантаженість доріг та дефіцит постачання дизпалива в Україну. Тож справа зараз – за злагодженими діями міністерств та відомств, від яких залежить оперативне вирішення проблеми.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

Які документи мають право перевіряти на блокпостах: рішення Верховного Суду України

Верховний Суд України уточнив, які документи можуть перевіряти на блокпостах. Водійське посвідчення не є обов'язковим…

31.05.2025

Новий найдешевший кросовер від Mitsubishi: перші зображення та деталі

Представлено бюджетний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross з оновленим дизайном і потужністю до 218 к.с. Новинка…

31.05.2025

Ford відкликає понад мільйон автомобілів через ризик аварій: в чому проблема

Ford відкликає понад мільйон автомобілів через несправність камери заднього виду, що може призвести до аварій.…

31.05.2025

Nissan знову припустився помилки, випустивши разом з Renault новий кросовер

Nissan презентував нову Micra, але експерти вважають, що спільний проект з Renault - це помилка,…

31.05.2025

Як не “вбити” свій автомобіль: фахівець назвав головні помилки водіїв

Дізнайтесь, як уникнути пошкоджень авто, змінивши шкідливі звички водіїв. Поради експертів допоможуть зберегти ваш автомобіль.

31.05.2025

Хитрощі на АЗС: водіїв попереджають, чому не можна заправлятися на певну суму

Експерти пояснили водіям, чому заправка на фіксовану суму може призвести до переплат. Рекомендують заправлятись за…

31.05.2025