Генеральний директор асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) Роман Сластен заявив про те, що в умовах пошуку нових логістичних варіантів для постачання в Україну палива одним із варіантів виходу може стати транспортування дизельного палива у флекситанках – спеціальних гнучких контейнерах.
“Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та олії в автозерновозах, а також у 20-футових контейнерах залізницею. На зворотному шляху зазвичай ці автомобілі та контейнери їдуть порожніми, – пояснює Роман Сластен. – Причому обсяг таких перевезень за підсумками квітня 2022 р. – до 1 млн т на місяць, і він зростатиме, тому що Україні потрібно експортувати не менше 3 млн т зерна і 400 тис. т олії щомісяця. Отже, цілком реально на зворотному шляху якраз і використовувати спеціальні флекситанки для перевезення в Україну дизпалива”.
УКАБ підготував низку пропозицій щодо використання флекситанків для перевезення ДП та направив їх прем’єру-міністру Денису Шмигалю та низці чиновників, які стосуються врегулювання ситуації з дефіцитом пального.
Одна з основних причин поточного дефіциту палива – у недостатній логістичній можливості постачання в Україну: не вистачає можливості залізничних постачань та автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече постачання.
Сластен пояснює, що використовуючи флекситанки, можна значно здешевити логістику експорту зерна та імпорту дизпалива.
За його словами, координує цей процес Міністерство аграрної політики та продовольства. Також відбувається плідна співпраця з МВС та Мінінфраструктури, у складі якої є спеціалісти, які займаються розробкою нормативної документації, яка відповідатиме європейським вимогам.
В УКАБ також зазначають, що для таких перевезень має бути дотримано низку умов безпеки. Йдеться про проходження відповідного навчання водіями з отриманням свідоцтва, доукомплектування автомобіля засобами пожежогасіння та іншим спорядженням відповідно до вимог, періодичну перевірку цілісності та ступеня зносу флекситанків, використання дублюючих шарів для уникнення розливу палива за межі контейнера, кузова автомобіля та ін.
Проте, впевнені в асоціації, таке рішення суттєво знизить вартість перевезень, завантаженість доріг та дефіцит постачання дизпалива в Україну. Тож справа зараз – за злагодженими діями міністерств та відомств, від яких залежить оперативне вирішення проблеми.
Мало хто знає, та соняшникова олія є не лише заправкою для салату чи смаження продуктів,…
Під час підбору вживаного автомобіля основний акцент завжди робиться на стані та ресурсі двигуна. Якщо…
Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…
Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…
Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…
Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…