Новости

Українські аграрії запропонували дієвий спосіб розв’язання паливної кризи

Генеральний директор асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) Роман Сластен заявив про те, що в умовах пошуку нових логістичних варіантів для постачання в Україну палива одним із варіантів виходу може стати транспортування дизельного палива у флекситанках – спеціальних гнучких контейнерах.

“Аграрії везуть на експорт зернові вантажі та олії в автозерновозах, а також у 20-футових контейнерах залізницею. На зворотному шляху зазвичай ці автомобілі та контейнери їдуть порожніми, – пояснює Роман Сластен. – Причому обсяг таких перевезень за підсумками квітня 2022 р. – до 1 млн т на місяць, і він зростатиме, тому що Україні потрібно експортувати не менше 3 млн т зерна і 400 тис. т олії щомісяця. Отже, цілком реально на зворотному шляху якраз і використовувати спеціальні флекситанки для перевезення в Україну дизпалива”.

УКАБ підготував низку пропозицій щодо використання флекситанків для перевезення ДП та направив їх прем’єру-міністру Денису Шмигалю та низці чиновників, які стосуються врегулювання ситуації з дефіцитом пального.

Одна з основних причин поточного дефіциту палива – у недостатній логістичній можливості постачання в Україну: не вистачає можливості залізничних постачань та автоцистерн для перевезення пального, а також довге логістичне плече постачання.

Сластен пояснює, що використовуючи флекситанки, можна значно здешевити логістику експорту зерна та імпорту дизпалива.

За його словами, координує цей процес Міністерство аграрної політики та продовольства. Також відбувається плідна співпраця з МВС та Мінінфраструктури, у складі якої є спеціалісти, які займаються розробкою нормативної документації, яка відповідатиме європейським вимогам.

В УКАБ також зазначають, що для таких перевезень має бути дотримано низку умов безпеки. Йдеться про проходження відповідного навчання водіями з отриманням свідоцтва, доукомплектування автомобіля засобами пожежогасіння та іншим спорядженням відповідно до вимог, періодичну перевірку цілісності та ступеня зносу флекситанків, використання дублюючих шарів для уникнення розливу палива за межі контейнера, кузова автомобіля та ін.

Проте, впевнені в асоціації, таке рішення суттєво знизить вартість перевезень, завантаженість доріг та дефіцит постачання дизпалива в Україну. Тож справа зараз – за злагодженими діями міністерств та відомств, від яких залежить оперативне вирішення проблеми.

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025