У першому півріччі 2022 року до України привезли 156,4 тисячі дизельних авто (57,1% від загальної кількості), 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі авто з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
В Інституті досліджень авторинку зафіксували суттєве зростання кількості дизельних легковиків в імпорті. Так, у січні частка імпортних дизельних автівок становила 38,8%, а у червні — вже 66%.
На думку експертів, наразі це не надто перспективний вид пального для легковиків, адже важке паливо насамперед потрібне ЗСУ, фермерам, перевізникам вантажів, комунальному та пасажирському транспорту.
Крім того, вартість дизельного пального вища, ніж бензинів, а утримання дизельного агрегата, особливо коли йдеться про транспортні засоби віком понад 15 років, значно більша, ніж бензинового.
«Тож тут виглядає так, що чимало автомобілістів прийняли поспішні рішення, не оцінивши ситуацію комплексно», – йдеться у повідомленні.
Останнім часом поліція почала частіше притягати українських водіїв до відповідальності за відсутність вогнегасника в автомобілі.…
Відомий американський блогер і автомеханік Скотті Кілмер попередив своїх підписників на YouTube про високі витрати…
Мало хто з українських водіїв буде зустрічі з патрульною поліцією, оскільки це майже гарантовано означає…
Серед українських автомобілістів поширена думка, що штраф за порушення правил дорожнього руху можна отримати лише…
У зв'язку зі скасуванням в Україні обов'язкового технічного огляду для більшості легкових автомобілів поліція посилила…
В Україні з кожним роком зростає кількість випадків позбавлення прав за нетверезе водіння. При цьому…