У першому півріччі 2022 року до України привезли 156,4 тисячі дизельних авто (57,1% від загальної кількості), 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі авто з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
В Інституті досліджень авторинку зафіксували суттєве зростання кількості дизельних легковиків в імпорті. Так, у січні частка імпортних дизельних автівок становила 38,8%, а у червні — вже 66%.
На думку експертів, наразі це не надто перспективний вид пального для легковиків, адже важке паливо насамперед потрібне ЗСУ, фермерам, перевізникам вантажів, комунальному та пасажирському транспорту.
Крім того, вартість дизельного пального вища, ніж бензинів, а утримання дизельного агрегата, особливо коли йдеться про транспортні засоби віком понад 15 років, значно більша, ніж бензинового.
«Тож тут виглядає так, що чимало автомобілістів прийняли поспішні рішення, не оцінивши ситуацію комплексно», – йдеться у повідомленні.
Представлено бюджетний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross з оновленим дизайном і потужністю до 218 к.с. Новинка…
Ford відкликає понад мільйон автомобілів через несправність камери заднього виду, що може призвести до аварій.…
Nissan презентував нову Micra, але експерти вважають, що спільний проект з Renault - це помилка,…
Дізнайтесь, як уникнути пошкоджень авто, змінивши шкідливі звички водіїв. Поради експертів допоможуть зберегти ваш автомобіль.
Експерти пояснили водіям, чому заправка на фіксовану суму може призвести до переплат. Рекомендують заправлятись за…
Якщо ви шукаєте авто з дизельним двигуном, яке прослужить вам довгі роки без дорогих поломок,…