У першому півріччі 2022 року до України привезли 156,4 тисячі дизельних авто (57,1% від загальної кількості), 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі авто з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
В Інституті досліджень авторинку зафіксували суттєве зростання кількості дизельних легковиків в імпорті. Так, у січні частка імпортних дизельних автівок становила 38,8%, а у червні — вже 66%.
На думку експертів, наразі це не надто перспективний вид пального для легковиків, адже важке паливо насамперед потрібне ЗСУ, фермерам, перевізникам вантажів, комунальному та пасажирському транспорту.
Крім того, вартість дизельного пального вища, ніж бензинів, а утримання дизельного агрегата, особливо коли йдеться про транспортні засоби віком понад 15 років, значно більша, ніж бензинового.
«Тож тут виглядає так, що чимало автомобілістів прийняли поспішні рішення, не оцінивши ситуацію комплексно», – йдеться у повідомленні.
Щоденна їзда часто жорстка: авто гальмує з різною силою. Інструктори шкіл нагадують – тиснути на…
Volkswagen UK опинився в центрі скандалу. Бренд запропонував власникам електричного ID.3 платну підписку, щоб розкрити…
Toyota готує до прем’єри Land Cruiser FJ 2026 – найдемократичніший позашляховик у легендарній лінійці. Модель…
Наступник культової Audi TT виходить на фінішну пряму. Як пише Carscoops, у вересні на Мюнхенському…
Сучасні двигуни працюють точніше, ніж старі мотори. Але їх легко пошкодити бездумними звичками. Економія чи…
Все більше українців мають водійські права, але далеко не кожен почувається впевнено за кермом. Страх…