У першому півріччі 2022 року до України привезли 156,4 тисячі дизельних авто (57,1% від загальної кількості), 97,2 тисячі бензинових (35,5%), 11,9 тисячі авто з ГБО (4,3%), 3,4 тисячі гібридів (1,2%), 3,3 тисячі електромобілів (1,2%) та 1,8 тисячі газових легковиків (0,6%).
В Інституті досліджень авторинку зафіксували суттєве зростання кількості дизельних легковиків в імпорті. Так, у січні частка імпортних дизельних автівок становила 38,8%, а у червні — вже 66%.
На думку експертів, наразі це не надто перспективний вид пального для легковиків, адже важке паливо насамперед потрібне ЗСУ, фермерам, перевізникам вантажів, комунальному та пасажирському транспорту.
Крім того, вартість дизельного пального вища, ніж бензинів, а утримання дизельного агрегата, особливо коли йдеться про транспортні засоби віком понад 15 років, значно більша, ніж бензинового.
«Тож тут виглядає так, що чимало автомобілістів прийняли поспішні рішення, не оцінивши ситуацію комплексно», – йдеться у повідомленні.
Вважається, що при правильному обслуговуванні і дбайливому ставленні автомобілі можуть їздити сотні тисяч і навіть…
Щороку видання Consumer Reports (CR) проводить рейтинги надійності автомобілів, опитуючи власників про проблеми, з якими…
Експерти в галузі автомобільної безпеки закликали водіїв приділяти особливу увагу правильному встановленню та стану килимків…
Останніми роками проблема викрадень автомобілів стала особливо актуальною. Статистика показує значне зростання таких інцидентів, що…
Коли йдеться про проблеми з автомобільними акумуляторами, чимало автовласників зазвичай згадують про холоди, але насправді…
Поїздки в літню спеку можуть бути нестерпними, особливо якщо система кондиціонування вашого автомобіля не справляється…