Новини

Дизельним двигунам придумали порятунок

Важкі дизельні комерційні автомобілі завжди були важливим елементом у логістиці, але їхні викиди є доволі суттєвими для навколишнього середовища. Тим не менш, електрифікувати вантажівки доволі складно, враховуючи виклики з дальністю та вантажопідйомністю.

Компанія Remora, штаб-квартира якої знаходиться в Мічигані (США), розробила дуже цікавий пристрій, який називають порятунком дизельних вантажівок. Пристрій, який ще кілька років тому здавався очевидним і малоймовірним, вловлює викиди вуглекислого газу з вихлопних труб вантажівок.

Порятунок дизелів

Система, розроблена Remora, дозволяє вловлювати та зберігати вуглекислий газ, який виділяється з вихлопної системи вантажівок, для подальшого продажу як побічний продукт іншим галузям промисловості. Таким чином вуглекислий газ повторно використовується і, найголовніше, викиди не потрапляють в атмосферу.

Компанія вже почала будівництво перших пристроїв для початку етапу тестування в парках вантажівок у США.

Одна з головних переваг цього пристрою полягає в тому, що його можна встановити на існуючі й трохи модернізовані дизельні вантажівки. Він кріпиться до вихлипних труб і вловлює принаймні 80% викидів вуглецю.

Великі автопарки зможуть суттєво скоротити викиди вуглекислого газу і таким чином виконувати корпоративні зобов’язання щодо клімату простим, швидким і недорогим способом.

Іншим визначальним фактором нової технології Remora є те, що вловлений вуглекислий газ можна продавати різним галузям промисловості, наприклад виробникам бетону. Важливо відзначити, що CO2 має багато застосувань. Багато продуктів, які ми споживаємо щодня, потребують вуглекислого газу для їхнього виробництва.

Принцип технології

Вихлопні гази пропускаються через абсорбент, який має мікроскопічні пори потрібного розміру для захоплення молекул вуглекислого газу. Азот і кисень, а також інші гази можуть проходити через ці пари і виходити в атмосферу. Це можна грубо описати як фільтр, який затримує CO2 у вихлопному потоці.

Як тільки абсорбент повністю насичується вуглекислим газом, він нагрівається, пори відкриваються і виділяють вуглекислий газ. Таким чином, виходить чистий потік вуглекислого газу, який може зберігатися на борту вантажівки до моменту її розвантаження. Процес, який, за словами компанії, можна здійснити приблизно за 15 хвилин.

Recent Posts

Ламаються дуже швидко: названо найгірші електромобілі для купівлі у 2024 році

Електрифікація автомобільної індустрії відбувається високими темпами, на ринку вже присутня величезна кількість авто на електричній…

20.05.2024

Який “автомат” в автомобілі вважається найнадійнішим: не гірше за “механіку”

Серед автомобілістів є думка, що автоматична трансмісія, хоч і зручна в експлуатації, але обов'язково вкрай…

20.05.2024

Буде тільки гірше: які поліпшення шкідливі для автомобіля

Практично кожен автомобіліст зацікавлений у тому, щоб зробити свою машину комфортнішою, продуктивнішою і безпечнішою. Багато…

20.05.2024

Яким бензиновим автомобілям віддають перевагу українці: ТОП-10 популярних моделей

Незважаючи на зростаючу популярність електрокарів і гібридів, бензинові автомобілі в Україні зберігають домінування як на…

20.05.2024

ТЦК будуть проводити огляд автомобіля: в якому регіоні почали діяти особливі вимоги

З набуттям чинності нового закону про посилення мобілізації в Україні посилилися перевірки, які проводять Територіальні…

20.05.2024

Оштрафують при першій зупинці: що водіям не можна робити при спілкуванні з поліцією

Від зупинки автомобіля поліцією не застрахований жоден водій. Причому отримати штраф від патрульних автомобіліст може…

20.05.2024