Новини

Дизельним двигунам придумали порятунок

Важкі дизельні комерційні автомобілі завжди були важливим елементом у логістиці, але їхні викиди є доволі суттєвими для навколишнього середовища. Тим не менш, електрифікувати вантажівки доволі складно, враховуючи виклики з дальністю та вантажопідйомністю.

Компанія Remora, штаб-квартира якої знаходиться в Мічигані (США), розробила дуже цікавий пристрій, який називають порятунком дизельних вантажівок. Пристрій, який ще кілька років тому здавався очевидним і малоймовірним, вловлює викиди вуглекислого газу з вихлопних труб вантажівок.

Порятунок дизелів

Система, розроблена Remora, дозволяє вловлювати та зберігати вуглекислий газ, який виділяється з вихлопної системи вантажівок, для подальшого продажу як побічний продукт іншим галузям промисловості. Таким чином вуглекислий газ повторно використовується і, найголовніше, викиди не потрапляють в атмосферу.

Компанія вже почала будівництво перших пристроїв для початку етапу тестування в парках вантажівок у США.

Одна з головних переваг цього пристрою полягає в тому, що його можна встановити на існуючі й трохи модернізовані дизельні вантажівки. Він кріпиться до вихлипних труб і вловлює принаймні 80% викидів вуглецю.

Великі автопарки зможуть суттєво скоротити викиди вуглекислого газу і таким чином виконувати корпоративні зобов’язання щодо клімату простим, швидким і недорогим способом.

Іншим визначальним фактором нової технології Remora є те, що вловлений вуглекислий газ можна продавати різним галузям промисловості, наприклад виробникам бетону. Важливо відзначити, що CO2 має багато застосувань. Багато продуктів, які ми споживаємо щодня, потребують вуглекислого газу для їхнього виробництва.

Принцип технології

Вихлопні гази пропускаються через абсорбент, який має мікроскопічні пори потрібного розміру для захоплення молекул вуглекислого газу. Азот і кисень, а також інші гази можуть проходити через ці пари і виходити в атмосферу. Це можна грубо описати як фільтр, який затримує CO2 у вихлопному потоці.

Як тільки абсорбент повністю насичується вуглекислим газом, він нагрівається, пори відкриваються і виділяють вуглекислий газ. Таким чином, виходить чистий потік вуглекислого газу, який може зберігатися на борту вантажівки до моменту її розвантаження. Процес, який, за словами компанії, можна здійснити приблизно за 15 хвилин.

Recent Posts

Найкращі німецькі кросовери класу люкс: ТОП-10 вживаних моделей для купівлі

Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…

21.11.2024

Що робити, якщо замерз бачок омивача взимку: практичні поради для автомобілістів

Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…

21.11.2024

Десять найкращих електричних позашляховиків для їзди бездоріжжям

Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…

21.11.2024

Вік чи пробіг: що важливіше під час вибору вживаного автомобіля

Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…

21.11.2024

Знецінюються на очах: десять найбільш неліквідних кросоверів класу люкс

Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…

21.11.2024

Що означають чорні крапки на склі автомобілів: практична та естетична роль

Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…

21.11.2024