Мічиганський стартап Our Next Energy (ONE) представив безанодний акумуляторний осередок ємністю 240 ампер-годин. Вона стане частиною гібридної батареї Gemini c подвійною внутрішньою хімією, яка дозволить наростити запас ходу, скажімо, BMW iX, майже до 1000 кілометрів. Перевага безанодних осередків – висока щільність зберігання енергії, що перевищує 1000 ват-годин на літр об’єму.
Влітку цього року американський стартап ONE та BMW підписали угоду, підсумком якої стане встановлення батареї Gemini у кросовер iX. Цей гібридний акумулятор із подвійною внутрішньою хімією використовує на 20 відсотків менше літію та на 60 графіту, проте може забезпечити дальність ходу до 966 кілометрів. Секрет ефективності простий: Gemini поєднує звичні літій-залізо-фосфатні осередки з безанодними, щільність зберігання енергії в яких дорівнює 1007 ват-годин на літр об’єму.
Якщо порівнювати з топовими літій-іонними акумуляторами, то вони можуть похвалитися 730 ват-годинами на літр об’єму, хоча у комірок Amprius з кремнієвими нанонітками на стороні анода цей показник дорівнює 1150 ват-годин. При цьому безанодні осередки дешевші (обіцяна вартість близько 50 доларів за кіловат-годину за нинішніх 128) і простіше у виробництві, оскільки для них потрібно вдвічі менше обладнання. Щоправда, і життєвий цикл у них менший, тож у «чистому» вигляді вони непридатні для використання в електромобілях.
Якщо ж поєднувати два види внутрішньої хімії в одній батареї, можна досягти дивовижних результатів. Звичайні LFP-комірки працюватимуть у коротких, щоденних поїздках; бензанодні виступлять свого роду «подовжувачем ходу» на довгих перегонах. Прогнозований термін служби комбінованої системи – понад 400 000 кілометрів.
Масове виробництво блоків Gemini розпочнеться у 2026 році. Їх обіцяють адаптувати до широкого переліку платформ — від легковиків до кросоверів та вантажівок.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…