Організація Latin NCAP провела краш-тести двох кросоверів, які виробляються у Бразилії. Фахівці перевірили безпеку Honda WR-V та Volkswagen Nivus.
Honda WR-V з тріском провалив випробування. За захист дорослих пасажирів кросовер заробив 16,41 бала або 41 відсоток від максимального результату. При фронтальному ударі у водія та пасажира погано захищені ноги та грудні клітини, а при бічному ударі існує ризик отримати серйозну травму грудей. За захист дітей автомобіль отримав 19,92 бала (40 відсотків від максимального результату). Більш-менш непогані результати автомобіль показав у захисті пішоходів – 28,23 бала (59 відсотків).
Під час краш-тестів фахівці з’ясували, що ремені безпеки не відповідають правилам ООН та Latin NCAP, а бічний удар об стовп взагалі не проводився через відсутність бічних подушок безпеки. В результаті кросовер отримав лише одну зірку з п’яти можливих.
Volkswagen Nivus, навпаки, впорався з краш-тестами на відмінно, заробивши максимальну кількість зірок. За захист дорослих та дітей кросовер отримав 36,99 (92%) та 44,87 бала (92%), оскільки вже у базовій комплектації автомобіль обладнаний шістьма подушками безпеки. Але за захист пішоходів при наїзді автомобіль отримав навіть менше балів, ніж Honda – 23,4 (49%).
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…